Geplaatst: 6 augustus 200717 jaren comment_748659 Hallo! Ik was net bezig met een vakantie dvd aan het schijven, maar nu werkt hij niet meer met schrijven. Brandprogramma's lopen vast, en de dvd drive die reageert niet meer. Ik weet dus niet wat ik moet doen. Ik was een DVD+R (kan hij lezen en schijven) aan het branden, die nog helemaal uit hoes komt. Heb daarvan al 2 geprobeerd. Ik heb alle informatie in een txt gezet. Met Nero Infotool Kunnen jullie helpen? alvast bedankt! Bewerkt: 6 augustus 200717 jaren door Reinier93
Geplaatst: 8 augustus 200717 jaren comment_750816 Me pa heeft precies hetzelfde probleem. Gwn terugsturen naar je fabrikant. Meer mensen hebben last van computers die niet meer branden. Of het probleem wat jij had
Geplaatst: 8 augustus 200717 jaren comment_750825 Hallo!Ik was net bezig met een vakantie dvd aan het schijven, maar nu werkt hij niet meer met schrijven. Brandprogramma's lopen vast, en de dvd drive die reageert niet meer. Ik weet dus niet wat ik moet doen. Ik was een DVD+R (kan hij lezen en schijven) aan het branden, die nog helemaal uit hoes komt. Heb daarvan al 2 geprobeerd. Ik heb alle informatie in een txt gezet. Met Nero Infotool Kunnen jullie helpen? alvast bedankt! Doet ie hetzelfde in Ubuntu?
Geplaatst: 9 augustus 200717 jaren Auteur comment_751421 Heb windows + drive opnieuw geinstaleerd. Nu werkt alles weer:) toch bedankt voor de tips!
Hallo!
Ik was net bezig met een vakantie dvd aan het schijven, maar nu werkt hij niet meer met schrijven.
Brandprogramma's lopen vast, en de dvd drive die reageert niet meer.
Ik weet dus niet wat ik moet doen.
Ik was een DVD+R (kan hij lezen en schijven) aan het branden, die nog helemaal uit hoes komt. Heb daarvan al 2 geprobeerd.
Ik heb alle informatie in een txt gezet. Met Nero Infotool
Kunnen jullie helpen?
alvast bedankt!
Bewerkt: door Reinier93