Geplaatst: 6 augustus 200717 jaren comment_748619 Catalyst Ik zoek de complete savegame van die missie, maar in de eerste pagina is hij verwijderd van de post bedankt Bewerkt: 6 augustus 200717 jaren door Bling Afgesplits van "Official Forum-savegame" topic.
Geplaatst: 6 augustus 200717 jaren comment_748623 CatalystIk zoek de complete savegame van die missie, maar in de eerste pagina is hij verwijderd van de post bedankt Hier kan je savegames van V2 downloaden. Bij de Los Santos missies staat de missie Catalyst. Als je Catalyst gehaald wil hebben moet je Catalyst downloaden. Wil je die missie nog spelen? Dan moet je die daarvoor downloaden. Je zet je savegame in mijn documenten >>> San Andreas Userfiles. Uitpakken in die map en hij staat in je spel.
Geplaatst: 6 augustus 200717 jaren Auteur comment_748635 Mijn GTA:SA crasht als hij klaar is met laden Nog even een toevoeging op SummerBase: Bekijk even of je daadwerkelijk wel V1 hebt. Ga naar deze map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San andreas/Data/Script.' Bekijk doen hoe groot het bestand 'script.img'. Is dit bestand 562kB groot, dan heb je V1. Is het bestand 568kB groot, dan heb je V2. Hieruit kun je opmaken welke versie je nodig hebt, en of je wel daadwerkelijk V1 hebt. Mijn Script.img = 568, dus V2 Dus dat verklaart het niet Bewerkt: 6 augustus 200717 jaren door jaah90
Geplaatst: 6 augustus 200717 jaren comment_748707 Dus dat verklaart het niet Ik zie nu dat het een foutje is, het moet namelijk omgekeerd zijn. De verklaring klopt wel, maar ik heb ze door elkaar gehaald. Laat ik dan direct van de mogelijkheid gebruik maken om het even recht te zetten: Is het bestand 'main.scm' 562kB groot, dan heb je V2. Is het bestand 568kB groot, dan heb je V1. Jij hebt net een savegame voor V2 gedownload, dus je moet even een nieuwe savegame downloaden voor V1. Savegames voor V1 zijn overigens te vinden in dit topic. Verwijder wel weer even je oude savegame, voor het geval dat je in de war raakt met beide versies savegames.
Catalyst
Ik zoek de complete savegame van die missie, maar in de eerste pagina is hij verwijderd van de post
bedankt
Bewerkt: door Bling
Afgesplits van "Official Forum-savegame" topic.