Geplaatst: 6 augustus 200717 jaren comment_748843 Ja, zoek even naar de MTA v0.5 client op http://www.mtavc.com/dl-archive.html. Tevens is er een nieuwe multiplayermod voor GTA III, genaamd Liberty Unleashed in de maak (klik). Bewerkt: 6 augustus 200717 jaren door Azer
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749076 nou als ik op downloads bij LU druk staat er: No Downloads Currently Available
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749087 nou als ik op downloads bij LU druk staat er: No Downloads Currently Available LU of voluit 'Liberty Unleashed' is ook nog niet uit. Zoals Azer al zei; hij is in de maak. Op hun site en blog kun je vast en zeker het proces volgen. Ik raad je aan hun site in de gaten te houden voor eventuele downloads. Nu moet je het dus nog even doen met MTA. Bewerkt: 7 augustus 200717 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749133 ja dag MTA... dat werkt toch niet... ik krijg geen server ervoor..
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749143 ja dag MTA...dat werkt toch niet... ik krijg geen server ervoor.. MTA voor VC en GTA III is wat minder populair dan de rest, maar er zijn zeker nog wel genoeg servers te vinden. Als je helemaal geen servers krijgt, kan het zijn dat er misschien iets tegengehouden wordt door je firewall. Norton en McAfee hebben een persoonlijke firewall, waarmee je erg gemakkelijk progamma's kan deblokkeren en/of blokkeren. Ik zou sowieso eens kijken of je firewall daadwerkelijk iets tegenhoudt. Tevens kun je MTA ook even opnieuw installeren, want dan krijg je meestal opnieuw een melding van je firewall.
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749496 welke versie moet ik dan hebben? elke versie die ik krijg moet ik een sever invoegen of als er één staat en ik druk op connect gebeurt er niks...
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749505 welke versie moet ik dan hebben? elke versie die ik krijg moet ik een sever invoegen of als er één staat en ik druk op connect gebeurt er niks... Heb je wel de juiste versie gedownload? Je moet 'MTA:SA Race v1.1.1' 'Win32 Client' downloaden. Dat is de meest recente MTA voor Vice City en GTA III. Ik denk dat je weet hoe je moet installeren, dit kan met de '.exe' file die ebij zit. Na het downloaden start je het progamma en kies je aan de rechterkant voor 'servers'. Er zullen dan allemaal servers verschijnen, die je met een dubbelklik kan joinen. Voor de duidelijkheid, het gaat om deze 'knop': @Hieronder: Rustig aan, ik kan me toch ook wel eens vergissen? Je moet 'MTA v0.5 for GTA3 & VC' downloaden. Bewerkt: 7 augustus 200717 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749529 oke jij wil dus zeggen dat MTA:SA Race v1.1.1' 'Win32 Client voor GTA III en VC is? wat is dat voor iets stoms! Race is er alleen voor SA en niet voor VC of gta 3... als ik die download krijg ik iets voor SA en niet voor VC OF voor GTA 3
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749551 sorry voor de reactie hierboven ik heb versie 5.nogwat gedownload en hij werkt... jammer dat je er bijna niks kan doen en dat je erkaar niet echt ziet.. ik hoop dat LU snel uitkomt...
de titel zegt het al...