Jump to content
Posted
comment_748998

hoi,

ik probeer wat ramps in men script neer te zetten maar dat wil nie thelemaal lukken. Ik maak eerst eeen race in mta met 1 ramp en haal dan dit uit dat bestand:

<position>-1302.380371 -41.886585 14.445755</position>

<rotation>2.356194 0.000000 0.000000</rotation>

<model>1634</model>

dan maak ik daar dit van:

AddStaticObject(-1302.380371, -41.886585, 14.445755,2.356194, 0.000000, 0.000000); //stuntramp

en dan zet ik dat zo in mijn script:

public OnGameModeInit()

{

// Don't use these lines if it's a filterscript

SetGameModeText("Daan's stunting place");

AddPlayerClass(0,-1238.0060,3.0357,14.1484,134.5252,0,0,0,0,0,0); //

AddStaticVehicle(556,-1260.2593,16.9999,14.5234,134.1671,1,1); //

AddStaticVehicle(556,-1264.8954,21.3219,14.5234,134.6784,1,1); //

AddStaticVehicle(556,-1268.9680,25.0246,14.4908,134.8859,1,1); //

AddStaticVehicle(556,-1272.8346,28.5449,14.4957,136.2009,1,1); //

AddStaticVehicle(556,-1275.6005,32.5613,14.5234,132.3422,1,1); //

AddStaticVehicle(447,-1235.9930,-9.8355,14.1620,44.9423,75,2); //

AddStaticVehicle(447,-1230.0546,-3.4159,14.1630,46.4136,75,2); //

AddStaticVehicle(417,-1224.0790,-25.6703,14.2442,44.1600,0,0); //

AddStaticVehicle(417,-1210.3376,-11.6836,14.2322,26.9305,0,0); //

AddStaticVehicle(520,-1348.1632,-200.1660,14.8825,328.5714,0,0); //

AddStaticVehicle(520,-1359.7025,-190.8281,15.0809,332.1071,0,0); //

AddStaticVehicle(520,-1335.2448,-207.0128,15.2861,319.4508,0,0); //

AddStaticVehicle(520,-1325.8436,-219.1156,15.1104,328.5981,0,0); //

AddStaticVehicle(519,-1219.9989,-150.8723,15.0439,158.9086,1,1); //

AddStaticVehicle(519,-1198.4971,-158.4466,15.0672,162.5118,1,1); //

AddStaticVehicle(519,-1178.4000,-162.7697,15.0668,163.3960,1,1); //

AddStaticVehicle(548,-1185.1394,45.4410,15.7880,37.7877,1,1); //

AddStaticVehicle(548,-1205.5601,31.9112,15.7733,53.1298,1,1); //

AddStaticVehicle(563,-1189.9364,22.0630,14.8560,45.0175,1,6); //

AddStaticVehicle(563,-1173.5210,35.6900,15.1137,37.0765,1,6); //

AddStaticObject(-1302.380371, -41.886585, 14.445755,2.356194, 0.000000, 0.000000); //stuntramp

return 1;

}

Doe ik wat verkeerd ?

Featured Replies

comment_749049

Punt 1: Je vergeet het model-id in de AddStaticObject regel.

Punt 2: Het is niet AddStaticObject, maar CreateObject

CreateObject(id, x, y, z, x-rotatie, y-rotatie, z-rotatie);

dus het wordt:

CreateObject(1634, -1302.380371, -41.886585, 14.445755,2.356194, 0.000000, 0.000000);

Edited by Sandra18[NL]

  • Author
comment_749178

Punt 1: Je vergeet het model-id in de AddStaticObject regel.

Punt 2: Het is niet AddStaticObject, maar CreateObject

CreateObject(id, x, y, z, x-rotatie, y-rotatie, z-rotatie);

dus het wordt:

CreateObject(1634, -1302.380371, -41.886585, 14.445755,2.356194, 0.000000, 0.000000);

Ok staat erin thx:D

hij staat alleen een andere richting op dan in men mta map hoe kan dat?

Edited by daaan_1992

  • Author
comment_749246

ik zal het even laten zien:

hier maak ik het in mta:

inmtavc7.th.jpg

en hier krijg ik het in samp:

insampmo3.th.jpg

en de codes in mta zijn:

<object name="object (3)">

<position>-1330.307739 -70.024834 14.867682</position>

<rotation>-2.356194 0.000000 0.000000</rotation>

<model>13641</model>

</object>

<object name="object (4)">

<position>-1339.290161 -78.609604 17.216063</position>

<rotation>0.785398 0.000000 0.000000</rotation>

<model>3996</model>

</object>

<object name="object (5)">

<position>-1293.545410 -32.990303 14.445755</position>

<rotation>2.356194 0.000000 0.000000</rotation>

<model>1634</model>

</object>

waar ik in men script dit van maak:

CreateObject(13641,-1330.307739, -70.024834, 14.867682,-2.356194, 0.000000, 0.000000);

CreateObject(3996,-1339.290161, -78.609604, 17.216063,0.785398, 0.000000, 0.000000);

CreateObject(1634,-1293.545410, -32.990303, 14.445755,2.356194, 0.000000, 0.000000);

Edited by daaan_1992

comment_749538
ok het werkt dankje _O_

maar hoe zet je wegen schuinomhoog in mta map editor?

Speel gewoon wat met de x, y en z-rotaties (laatste 3 variabelen van de CreateObject-regel)

Objecten op de juiste positie zetten kost nou eenmaal veel tijd ;)

Edited by Sandra18[NL]

  • Author
comment_749577
ok het werkt dankje _O_

maar hoe zet je wegen schuinomhoog in mta map editor?

Speel gewoon wat met de x, y en z-rotaties (laatste 3 variabelen van de CreateObject-regel)

Objecten op de juiste positie zetten kost nou eenmaal veel tijd ;)

duss al die maps in mta met wegen die schuiin staan zijn in script veranderd en niet gwn in map editor??

comment_749600

Sorry, daar weet ik geen antwoord op.

Ik heb zelf nooit MTA gespeeld en/of gewerkt met map-editor, en ook niet gewerkt met objecten. :$

Weet dus niet hoe het werkt.

(Alleen paar hekken gemaakt die kunnen bewegen, maar meer niet)

Edited by Sandra18[NL]

  • Author
comment_749744

Sorry, daar weet ik geen antwoord op.

Ik heb zelf nooit MTA gespeeld en/of gewerkt met map-editor, en ook niet gewerkt met objecten. :$

Weet dus niet hoe het werkt.

(Alleen paar hekken gemaakt die kunnen bewegen, maar meer niet)

ok bedankt voor je hulp ik vraag wel in mta forum ofzo

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.