Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67408 Het welbekende spelletje raad de screenshot. Hoe werkt het? Ik zet een screenshot neer en jullie moeten hem proberen te raden. Wie het goed heeft mag de volgende doen. enz enz. Ok mijne. (ik wil graag de hele naam hebben)
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_78128 full spectem warrior Zo luid de hele naam, maar van GtA_BaDmAn reken is goed. Tenzij iemand daar bezwaar mee heeft ? Haha lol, 7 berichten in 1 min ! :lol: Bewerkt: 10 januari 200520 jaren door Hayate
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_78132 lekker moeilijk, is dat een oud spelletje ofzo? <_< ik raad nu maar wat: Star Wars;....
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_78134 lekker moeilijk, is dat een oud spelletje ofzo? <_< ik raad nu maar wat: Star Wars;.... nee das fout!
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_78142 Niet bij elk antwoord zeggen of het nou fout is anders wordt het spam Heb je geen tip voor ons want hij is nogal moeilijk :unsure:
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_78146 ach, niemand raad dit, laat mij nu maar een screenshot plaatsen. :lol: ik heb er al 1 gezocht
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_78151 ach, niemand raad dit, laat mij nu maar een screenshot plaatsen. :lol: ik heb er al 1 gezocht eej, het plaatje van the godfather lukte ook en die was ook nie makkelijk.. goed zoeken en het lukt wel!
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_78152 ach, niemand raad dit, laat mij nu maar een screenshot plaatsen. :lol: ik heb er al 1 gezocht Het word heus wel geraden Jij mag je screen pas posten als je het geraden hebt hoor :huh:
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_78155 ach, niemand raad dit, laat mij nu maar een screenshot plaatsen. :lol: ik heb er al 1 gezocht Het word heus wel geraden Jij mag je screen pas posten als je het geraden hebt hoor :huh: jah maar dit is geen leuke screenshot (omdat ik dat spelletje niet herken :rolleyes: ) dus wil ik gewoon een screenshot posten
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_78160 nee das ook fout! omdat ie zo moeilijk is Tip 2! D..G.R .I..
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_78161 jah maar dit is geen leuke screenshot (omdat ik dat spelletje niet herken :rolleyes: ) dus wil ik gewoon een screenshot posten Wat maakt dat nu uit of jij em leuk vind, misschien vinden wij ook wel de screen die jij ga plaatsen niet leuk, en het wil niet zeggen dat als jij em niet herken niemand het herkent. Met een beetje geduld raden we alle spellen wel.
Het welbekende spelletje raad de screenshot.
Hoe werkt het?
Ik zet een screenshot neer en jullie moeten hem proberen te raden. Wie het goed heeft mag de volgende doen. enz enz.
Ok mijne. (ik wil graag de hele naam hebben)