Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67408 Het welbekende spelletje raad de screenshot. Hoe werkt het? Ik zet een screenshot neer en jullie moeten hem proberen te raden. Wie het goed heeft mag de volgende doen. enz enz. Ok mijne. (ik wil graag de hele naam hebben)
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_78799 Er is toch geen haast? :rolleyes: jawel, er is wel haast :rolleyes: :
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren Auteur comment_78820 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. Oh jah het is Empire Earth - Gold Edition dus ik ben nu!
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_78821 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol:
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren Auteur comment_78823 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol: Empire Earth - Gold Edition dat was hem maar ja.........
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_78913 mogen we een hint, wat voor platform is dit gewoon de pc?
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_78963 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol: Empire Earth - Gold Edition dat was hem maar ja......... Dat is gunbound echt een kikku game!!!
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_78966 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol: Empire Earth - Gold Edition dat was hem maar ja......... Dat is gunbound echt een kikku game!!! de watte? gunbound? is dat een spel, als je mijn screenie bedoeld dan is het fout want het is empire earth :huh: en RTS... ik zou het echt niet weten, ik wou dat iemand anders het raad want dan krijgen we weer een nieuwe screenie B)
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_78970 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol: Empire Earth - Gold Edition dat was hem maar ja......... Dat is gunbound echt een kikku game!!! de watte? gunbound? is dat een spel, als je mijn screenie bedoeld dan is het fout want het is empire earth :huh: en RTS... ik zou het echt niet weten, ik wou dat iemand anders het raad want dan krijgen we weer een nieuwe screenie B) neej die screen van RTS Is gunbound Bewerkt: 11 januari 200520 jaren door Dennizzzz
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_78976 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol: Empire Earth - Gold Edition dat was hem maar ja......... Dat is gunbound echt een kikku game!!! de watte? gunbound? is dat een spel, als je mijn screenie bedoeld dan is het fout want het is empire earth :huh: en RTS... ik zou het echt niet weten, ik wou dat iemand anders het raad want dan krijgen we weer een nieuwe screenie B) neej die screen van RTS Is gunbound ow sorry, ik zag het verkeerd, want ik d8 dat je zei dat mijn screenshot gunbound was :lol: maar als het goed is dan mag jij een screenshot plaatsen, en nu een mooie graag
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_79093 Voortaan dan niet Quoten Dennizzzzz, gebruik gewoon de Post knop
Geplaatst: 12 januari 200520 jaren comment_79527 Voortaan dan niet Quoten Dennizzzzz, gebruik gewoon de Post knop hij was niet de enige hoor, want dat deed ik ook hoor :unsure: maar denizzzz post ff een screen uhmmm mag ik anders een screen posten :unsure: Bewerkt: 12 januari 200520 jaren door Don Falcone
Het welbekende spelletje raad de screenshot.
Hoe werkt het?
Ik zet een screenshot neer en jullie moeten hem proberen te raden. Wie het goed heeft mag de volgende doen. enz enz.
Ok mijne. (ik wil graag de hele naam hebben)