Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67408 Het welbekende spelletje raad de screenshot. Hoe werkt het? Ik zet een screenshot neer en jullie moeten hem proberen te raden. Wie het goed heeft mag de volgende doen. enz enz. Ok mijne. (ik wil graag de hele naam hebben)
Geplaatst: 24 januari 200520 jaren comment_86814 Het lijkt wel op een cut-scène van Medal of Honor/Call of Duty. Is één van die het niet?
Geplaatst: 25 januari 200520 jaren comment_86931 Het lijkt wel op een cut-scène van Medal of Honor/Call of Duty. Is één van die het niet? Nee, die zijn het niet. @Esther, De Gataway is het ook niet. *Er komen geen geweren/pistolen voor in dit spel*
Geplaatst: 25 januari 200520 jaren comment_86934 Het lijkt wel op een cut-scène van Medal of Honor/Call of Duty. Is één van die het niet? Nee, die zijn het niet. @Esther, De Gataway is het ook niet. *Er komen geen geweren/pistolen voor in dit spel* is het soms: Firefighter F.D. 18
Geplaatst: 25 januari 200520 jaren comment_86936 Het lijkt wel op een cut-scène van Medal of Honor/Call of Duty. Is één van die het niet? Nee, die zijn het niet. @Esther, De Gataway is het ook niet. *Er komen geen geweren/pistolen voor in dit spel* is het soms: Firefighter F.D. 18 Nee, ook niet.
Geplaatst: 25 januari 200520 jaren comment_87002 Sim City? Sim City? Nee, is het niet. The Urbs? Nee, is het niet. *Je speelt niet met mensen, je bent juist tegen ze*
Geplaatst: 25 januari 200520 jaren comment_87023 mafia?! Zijn dat dan geen mensen? Mafia is fout. Grote hind/tip : Je speelt met een groepje geesten/spoken, en probeert mensen uit hun huis te verdrijven. Misschien heb ik wel te veel gezecht, maar hij moet wel geraden kunnen worden.
Geplaatst: 25 januari 200520 jaren comment_87067 Ghost Buster/Hunter ( een van de 2 ) ! Je zit heel erg in de buurt, maar Ghost Buster en Ghost Hunter zijn fout.
Het welbekende spelletje raad de screenshot.
Hoe werkt het?
Ik zet een screenshot neer en jullie moeten hem proberen te raden. Wie het goed heeft mag de volgende doen. enz enz.
Ok mijne. (ik wil graag de hele naam hebben)