Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67408 Het welbekende spelletje raad de screenshot. Hoe werkt het? Ik zet een screenshot neer en jullie moeten hem proberen te raden. Wie het goed heeft mag de volgende doen. enz enz. Ok mijne. (ik wil graag de hele naam hebben)
Geplaatst: 10 april 200520 jaren comment_121887 kun je een tip geven de eerste letter bv. Tip, tip, tip, hint, hint, hint......pfffttt waarom wil iedereen altijd zo snel al een tip/hint? jullie wachten nog maar ff, er hebben maar 4 mensen op gereageerd van de 1000den die hier op dit forum zitten. En Bjorn12, post niet zo van: kun je een tip geven de eerste letter bv. Maar post wat JIJ denkt wat het is en niet gelijk vragen om een hint
Geplaatst: 13 april 200520 jaren comment_123169 Allemaal weer fout, Het spel kun je alleen op de ps2 spelen. En dit spel hier is een vervolg, dus deel 2!
Geplaatst: 13 april 200520 jaren comment_123211 Red Faction is ook op de PC te spelen. Is het een Resident Evil die alleen voor de PS2 te spelen is. Het lijkt mij wel een Zombie die in de fik staat.
Geplaatst: 13 april 200520 jaren comment_123234 Red Faction is ook op de PC te spelen. Oeps, dat wist ik niet, maar het is Red faction, maar niet deel 1 maar deel....... Wie er het eerste raad die mag de volgende doen, is nou toch niet zo moeilijk meer?
Het welbekende spelletje raad de screenshot.
Hoe werkt het?
Ik zet een screenshot neer en jullie moeten hem proberen te raden. Wie het goed heeft mag de volgende doen. enz enz.
Ok mijne. (ik wil graag de hele naam hebben)