Jump to content
Posted
comment_749169

Ik kan voor geen meter met pawno omgaan maar wat ik wel heb !

zijn de coordinateen,

ik geef ze julli kunnen julli dan een gate voor mij maken? (ik geef julli eerst object 1 en daqaarna 2)

object 1 :(980, 2493.769775, 2350.625000, 12.601503, 0, 0, 0);

object 2:(980, 2482.227051, 2350.571289, 12.601505, 0, 0, 0);

greetz tayama,

ps alvast bedankt hou van julli

Dit bericht is bewerkt door tayama3: 7 Aug 2007, 11:42:55

Featured Replies

comment_749545

Zoek in je script 'public OnGameModeInit' op

daaronder staan o.a.

 AddPlayerClass(blablabla);

en

AddStaticVehicle(blablabla);

Zet daaronder:

CreateObject(980, 2493.769775, 2350.625000, 12.601503, 0, 0, 0); //object 1

en

CreateObject(980, 2482.227051, 2350.571289, 12.601505, 0, 0, 0); //object 2

Nu heb je op de door jou aangegeven coördinaten de gates staan. :)

Lekker simpel ;)

Succes ermee.

Als je nog eens hulp nodig hebt, stuur maar een pm of voer me toe op msn. (msn-adres staat wel op mijn profiel.)

comment_752397
Als je een hek geplaast hebt, hoe kan je hem dan bv. laten opengaan met het command /open?
bv.

new Gate; // Define de gate, wel zo makkelijk

public OnGameModeInit()
{
Gate = CreateObject(980, 2005.743774, 1544.575562, 15.291050, 0, 0, 270); // Maak een gate object aan

return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/open", cmdtext, true, 10) == 0)
{
	if(IsPlayerAdmin(playerid)==1) { // Voeg deze regel toe als alleen admins de gate mogen openen
	MoveObject( Gate, 2005.556885, 1532.875000, 15.174286, 5);
	return 1;
	}
}
if (strcmp("/dicht", cmdtext, true, 10) == 0)
{
	if(IsPlayerAdmin(playerid)==1) { // Voeg deze regel toe als alleen admins de gate mogen sluiten
	MoveObject( Gate, 2005.743774, 1544.575562, 15.291050, 5);
	return 1;
	}
}
return 0;
}

Heb je nou zoiets van ook niet admins mogen de commands gebruiken verwijder dan de regel "if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)" en de afsluitende brace (}).

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.