Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_749308
weet iemand hoe je hem kan besturen :?

Dat is helaas alleen mogelijk als je de Spaceeinstein's all in one mod gebruikt.

Maar met die mod moet je een New Game starten.

Wat wil je liever?

Een New Game starten, of het hierbij laten?

Maar om de RC-voertuigen te kunnen besturen is alleen de

Spaceeinstein mod het allerbeste.

EDIT hieronder

Ja Matthijs, de Spaceeinstein mod is de enige mod waarmee je RC-voertuigen

kan besturen :Y

Bewerkt: door GTA_XP

Geplaatst:
comment_749309
weet iemand hoe je hem kan besturen :?

Je bedoeld hoe je buiten om de RC missies met het voertuig kan rijden? Zo ja, je kan helaas niet met de RC voertuigen spelen buiten de missies om. Je kan enkel nog met de RC Baron een missie doen, namelijk Beefy Baron. Hiervoor moet je echter wel alle Zero missies gehaald hebben. Je kan de RC voertuigen vast wel spawnen met een spawner, maar dan nog heb je er niet veel aan. Ik heb volgens mij gelezen dat je wel met RC voertuigen kan 'Spacesteins all in one mod'. Lijkt me de moeite wel waard dat even na te gaan.

Geplaatst:
comment_749329
ik heb de mod gedownload mod gedownload maar wat moet je allemaal doen voor dat die mod in het spel zit

Lees de README,daar staat alles in,hoe en wat je moet doen.

Meestal heb je IMG.tool nodig,die vind je hier Klikkie(die tool heb je het meeste nodig voor mods)

Als het voor auto's is,moet je SaMi gebruiken.

Geplaatst:
comment_749334
ik heb de mod gedownload mod gedownload maar wat moet je allemaal doen voor dat die mod in het spel zit

Welke versie mod heb je?

Die versie maakt niet zoveel uit, want volgens mij werkt elke versie qua installatie hetzelfde.

De volgende bestanden zitten volgens mij in elke versie van de mod. Daarachter staat waar het betreffende bestand heen moet.

• American.gxt » 'C:' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'text'.

• GTASAsf.1b » 'Mijn Documenten' > 'GTA San Andreas User Files.'

• Main.scm » 'C:' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'data' > 'script'.

• SASCM.ini » Hoeft (volgens mij) niet gebruikt te worden.

• Script.img » 'C:' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'data' > 'script'.

Maak back-up's van de bestanden die je gaat overschrijden en start een 'new game' om met de mod te kunnen spelen!

Geplaatst:
comment_749353

Om voertuigen van afstand kunnen besturen moet je de volgende doen.

Druk op ACTION (Tab) + Jump (Spring).

Daarna ACTION + C.

Je wilt de voertuigen besturen, heh?

Druk op G of H om te scrollen.

Druk net net zolang op G of H tot de melding krijgt van:

Vehicle Spawn ID

De RC voertuigen ID zijn:

464 RC Baron

465 RC Raider

501 RC Goblin

564 RC Tiger

Om tussen de voetuigen te kunnen scrollen moet je op Y (Yes) of N (No) drukken.

Je krijgt alleen de ID te zien, niet de voertuigennamen.

Heb je eindelijk de voertuig die je wilt, druk de dan op Rechtemuisknop om de voertuigen

van afstand kunnen besturen.

Heb je vragen, stel ze maar :Y

Geplaatst:
comment_749437
yes, hij doet het :):):) kan iemand een lijst maken met alle id,s

De ID's van de voertuigen kun je gewoon zien in de 'vehicles.ide'. Dit bestand is te vinden in de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data'. Klik met je rechtermuisknop op het bestand, en kies voor 'openen met'. Kies dan kladblok, en het bestand wordt geopend. Helemaal links vind je het ID van de voertuigen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.