Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749308 weet iemand hoe je hem kan besturen Dat is helaas alleen mogelijk als je de Spaceeinstein's all in one mod gebruikt. Maar met die mod moet je een New Game starten. Wat wil je liever? Een New Game starten, of het hierbij laten? Maar om de RC-voertuigen te kunnen besturen is alleen de Spaceeinstein mod het allerbeste. EDIT hieronder Ja Matthijs, de Spaceeinstein mod is de enige mod waarmee je RC-voertuigen kan besturen Bewerkt: 7 augustus 200717 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749309 weet iemand hoe je hem kan besturen Je bedoeld hoe je buiten om de RC missies met het voertuig kan rijden? Zo ja, je kan helaas niet met de RC voertuigen spelen buiten de missies om. Je kan enkel nog met de RC Baron een missie doen, namelijk Beefy Baron. Hiervoor moet je echter wel alle Zero missies gehaald hebben. Je kan de RC voertuigen vast wel spawnen met een spawner, maar dan nog heb je er niet veel aan. Ik heb volgens mij gelezen dat je wel met RC voertuigen kan 'Spacesteins all in one mod'. Lijkt me de moeite wel waard dat even na te gaan.
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749321 ik heb de mod gedownload mod gedownload maar wat moet je allemaal doen voor dat die mod in het spel zit
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749322 ik heb de mod gedownload mod gedownload maar wat moet je allemaal doen voor dat die mod in het spel zit Welke versie mod heb je?
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749327 versie v2.0 Bewerkt: 7 augustus 200717 jaren door kelwin
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749329 ik heb de mod gedownload mod gedownload maar wat moet je allemaal doen voor dat die mod in het spel zit Lees de README,daar staat alles in,hoe en wat je moet doen. Meestal heb je IMG.tool nodig,die vind je hier Klikkie(die tool heb je het meeste nodig voor mods) Als het voor auto's is,moet je SaMi gebruiken.
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749334 ik heb de mod gedownload mod gedownload maar wat moet je allemaal doen voor dat die mod in het spel zit Welke versie mod heb je? Die versie maakt niet zoveel uit, want volgens mij werkt elke versie qua installatie hetzelfde. De volgende bestanden zitten volgens mij in elke versie van de mod. Daarachter staat waar het betreffende bestand heen moet. American.gxt » 'C:' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'text'. GTASAsf.1b » 'Mijn Documenten' > 'GTA San Andreas User Files.' Main.scm » 'C:' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'data' > 'script'. SASCM.ini » Hoeft (volgens mij) niet gebruikt te worden. Script.img » 'C:' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'data' > 'script'. Maak back-up's van de bestanden die je gaat overschrijden en start een 'new game' om met de mod te kunnen spelen!
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749353 ik heb de mod gedownload mod gedownload maar wat moet je allemaal doen voor dat die mod in het spel zit Om voertuigen van afstand kunnen besturen moet je de volgende doen. Druk op ACTION (Tab) + Jump (Spring). Daarna ACTION + C. Je wilt de voertuigen besturen, heh? Druk op G of H om te scrollen. Druk net net zolang op G of H tot de melding krijgt van: Vehicle Spawn ID De RC voertuigen ID zijn: 464 RC Baron 465 RC Raider 501 RC Goblin 564 RC Tiger Om tussen de voetuigen te kunnen scrollen moet je op Y (Yes) of N (No) drukken. Je krijgt alleen de ID te zien, niet de voertuigennamen. Heb je eindelijk de voertuig die je wilt, druk de dan op Rechtemuisknop om de voertuigen van afstand kunnen besturen. Heb je vragen, stel ze maar
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749434 yes, hij doet het kan iemand een lijst maken met alle id,s
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749437 yes, hij doet het kan iemand een lijst maken met alle id,s De ID's van de voertuigen kun je gewoon zien in de 'vehicles.ide'. Dit bestand is te vinden in de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data'. Klik met je rechtermuisknop op het bestand, en kies voor 'openen met'. Kies dan kladblok, en het bestand wordt geopend. Helemaal links vind je het ID van de voertuigen.
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749440 Toen je de mod ging downloaden, krijg je een bestand genaamd Document.txt erbij. Daar zie je in één oogwenk wat de ID's zijn, geldt ook voor mensen
weet iemand hoe je hem kan besturen