Jump to content
Geplaatst:
comment_749402

Beste mensen,

Ik wil een USB Stick gaan kopen. Ik wil het gaan gebruiken voor Muziek, Filmpjes, Afbeeldingen en bestanden.

Hoeveel Gb raden jullie mij aan? Zelf goede ervaring met een USB Stick?

Help mij A.U.B. :tu:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_749453

ik zelf had nooit voor een USB stick gegaan, ik gebruik gewoon mijn psp (of vroeger mijn mp3-speler) daar kan je ook van alles opzetten en heb je gelijk muziek... je moet alleen zelf ff kijken of je al een MP3speler heb en of je geld heb om eventuel er eentje te kopen ...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_749492
ik zelf had nooit voor een USB stick gegaan, ik gebruik gewoon mijn psp (of vroeger mijn mp3-speler) daar kan je ook van alles opzetten en heb je gelijk muziek... je moet alleen zelf ff kijken of je al een MP3speler heb en of je geld heb om eventuel er eentje te kopen ...

Nah het gaat om soms grotwere bestanden dan 32 MB :D Mijn 2 Gig staat al helmaal vol met muziek. :7

BTW het is ook voor school. Dus dan moet ik USB Kabel en PSP mee nemen. Nah nee hoor.

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_750768

Volgens mij had Scheer en Foppen een aanbieding van een 4gb USB Stick voor als ik het goed heb €27,95 (in ieder geval ergens daar in de buurt)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_752100
ah netjes een paar gig geheugen kost tegenwoordig ook niks meer :puh:

Speciale winkel. Hiuer is alles sowieso al bijna 5 euro goedkoper. EN er was nog een aanbieding ook. :7

Geplaatst:
comment_752163

4gb is toch niet de max ? was dat niet 8 gb ?

ik heb een stick van 512 mb, das genoeg voor mij (nog wel)

ik zou de 4 gb nemen

[EDIT] crap, ik lees dat ie er al een heeft

Bewerkt: door peter99

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.