Ik had em na een vriend gebracht om em te laten maken
want me pc viel telkens uit vorige keer was het probleem:
Ik deed wat dingen in me moederbord (Internet kabel) en toen viel die gewoon uit
de netwerkaart zit standaard in me Mainboard
als ik die erin deet, viel me pc uit,, of na een fftjes viel die uit
of anders alsik em weer wouw op starten ging die ff 2 a 6 sec aan en hij ging weer uit
Na dat had ik em laten maken bij een vriend,,(Vorige maand),, Nadat heeft hij
andere cpu erin gedaan,, Andere cpu cooler,, Andere voeding,,
En windows opnieuw geinstaleerd, het werkte allemaal perfect
tot op de dag vandaag, Ik was even aan het gamen op me pc Gta: San Andreas
en ik hoorde gereus van me cpu cooler (Zover ik weet) dat ding ging flink tekeer,,
dus ik d8 laat ik maar snel me spel uitschakelen, en windows normaal afsluiten
dat heb ik dus gedaan, en heb em ff uitgehouden.. nja na ff, heb ik em weer aan gezet
dan gaat die ff tussen de 3 a 8 sec aan en hij valt weer uit,, dat gebeurt telkens als ik em op aan drukt..
Dan had ik me (wat iemand me vertelt had) even me bios batterij een half uurtje eruit gehouden, en na di ehalf uur er weer in gedaan,, na dat kreeg ik geen beeld,, en me pc viel weer na enkele seconden uit,,
Daarna heb ik me HD afgekoppelt om te kijken of die het daarna zal doen,, maar nee hij doe thet zelfde,, geen beeld, en hij valt na enkele seconden weer uit
Sommigen zeggen dat:
* Hardware problemen zijn
* Hardeschijf kapot kan zijn
* Bios batterij verwisselen
* en ik las bij andere fora's dat het mischien me mainboard is maar dat denk ik niet,, en andere ook niet
__
Iemand die me mischien zou kunnen helpen met wat het probleem zou kunnen zijn ?
Hallo Gta Forum members
Dit probleem heb ik eerder gehad,, dat ik
me pc opnieuw start,, en dat me pc het niet doet
dit had ik vorig maand ook
Ik had em na een vriend gebracht om em te laten maken
want me pc viel telkens uit vorige keer was het probleem:
Ik deed wat dingen in me moederbord (Internet kabel) en toen viel die gewoon uit
de netwerkaart zit standaard in me Mainboard
als ik die erin deet, viel me pc uit,, of na een fftjes viel die uit
of anders alsik em weer wouw op starten ging die ff 2 a 6 sec aan en hij ging weer uit
Na dat had ik em laten maken bij een vriend,,(Vorige maand),, Nadat heeft hij
andere cpu erin gedaan,, Andere cpu cooler,, Andere voeding,,
En windows opnieuw geinstaleerd, het werkte allemaal perfect
tot op de dag vandaag, Ik was even aan het gamen op me pc Gta: San Andreas
en ik hoorde gereus van me cpu cooler (Zover ik weet) dat ding ging flink tekeer,,
dus ik d8 laat ik maar snel me spel uitschakelen, en windows normaal afsluiten
dat heb ik dus gedaan, en heb em ff uitgehouden.. nja na ff, heb ik em weer aan gezet
dan gaat die ff tussen de 3 a 8 sec aan en hij valt weer uit,, dat gebeurt telkens als ik em op aan drukt..
Dan had ik me (wat iemand me vertelt had) even me bios batterij een half uurtje eruit gehouden, en na di ehalf uur er weer in gedaan,, na dat kreeg ik geen beeld,, en me pc viel weer na enkele seconden uit,,
Daarna heb ik me HD afgekoppelt om te kijken of die het daarna zal doen,, maar nee hij doe thet zelfde,, geen beeld, en hij valt na enkele seconden weer uit
Sommigen zeggen dat:
* Hardware problemen zijn
* Hardeschijf kapot kan zijn
* Bios batterij verwisselen
* en ik las bij andere fora's dat het mischien me mainboard is maar dat denk ik niet,, en andere ook niet
__
Iemand die me mischien zou kunnen helpen met wat het probleem zou kunnen zijn ?
M.v.g
Chris