Jump to content
Geplaatst:
comment_749573

Hallo Gta Forum members

Dit probleem heb ik eerder gehad,, dat ik

me pc opnieuw start,, en dat me pc het niet doet

dit had ik vorig maand ook

Ik had em na een vriend gebracht om em te laten maken

want me pc viel telkens uit vorige keer was het probleem:

Ik deed wat dingen in me moederbord (Internet kabel) en toen viel die gewoon uit

de netwerkaart zit standaard in me Mainboard

als ik die erin deet, viel me pc uit,, of na een fftjes viel die uit

of anders alsik em weer wouw op starten ging die ff 2 a 6 sec aan en hij ging weer uit

Na dat had ik em laten maken bij een vriend,,(Vorige maand),, Nadat heeft hij

andere cpu erin gedaan,, Andere cpu cooler,, Andere voeding,,

En windows opnieuw geinstaleerd, het werkte allemaal perfect

tot op de dag vandaag, Ik was even aan het gamen op me pc Gta: San Andreas

en ik hoorde gereus van me cpu cooler (Zover ik weet) dat ding ging flink tekeer,,

dus ik d8 laat ik maar snel me spel uitschakelen, en windows normaal afsluiten

dat heb ik dus gedaan, en heb em ff uitgehouden.. nja na ff, heb ik em weer aan gezet

dan gaat die ff tussen de 3 a 8 sec aan en hij valt weer uit,, dat gebeurt telkens als ik em op aan drukt..

Dan had ik me (wat iemand me vertelt had) even me bios batterij een half uurtje eruit gehouden, en na di ehalf uur er weer in gedaan,, na dat kreeg ik geen beeld,, en me pc viel weer na enkele seconden uit,,

Daarna heb ik me HD afgekoppelt om te kijken of die het daarna zal doen,, maar nee hij doe thet zelfde,, geen beeld, en hij valt na enkele seconden weer uit

Sommigen zeggen dat:

* Hardware problemen zijn

* Hardeschijf kapot kan zijn

* Bios batterij verwisselen

* en ik las bij andere fora's dat het mischien me mainboard is maar dat denk ik niet,, en andere ook niet

__

Iemand die me mischien zou kunnen helpen met wat het probleem zou kunnen zijn ?

M.v.g

Chris

Featured Replies

Geplaatst:
comment_752284
Is het niet gekomen door stopcontacten ?

ik zit op mn kamer met een ongeaard stopcontact, me pa zn hardeschijf is wel eens gecrashed door een ongeaard stopcontact.

grttzz peter

Hoe kan een harddisk crashen?

Een geaard stopcontact wordt inderdaad meestal aangeraden, maar helpt volgens mij niet zo veel...

Je zou een verlengsnoer uit de keuken naar de pc kunnen leggen (de meeste mensen hebben in de keuken wel een geaard stopcontact).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.