August 7, 200718 yr heej, mss wel en heel domme vraag maja stel m tog... Hoe moet je typen bij SAMP?? (tis me 1ste X) Alvast bedankt
August 7, 200718 yr heej,mss wel en heel domme vraag maja stel m tog... Hoe moet je typen bij SAMP?? (tis me 1ste X) Alvast bedankt Ik meende dat dit kon met 'T'. Er verschijnt dan een balkje o.i.d. waar je dan je tekst in kan typen. Druk dan op [ENTER] om het bericht te versturen.
August 7, 200718 yr Je kan typpen door 'T' intedrukken Er zijn ook een boel 'Commands' waar je bijvoorbeeldt zo moet doen: /Cmds (Commands) Verder is de typ functie nergens voor nodig
August 7, 200718 yr Je kan ook als passagier in een auto bij iemand anders,Dat doe je door G te drukken! Om te weten is wie administrator in die server is typ je /admins of /admin dan stuur je een persoonlijk bericht naar hem met een bericht erin! Edited August 7, 200718 yr by gekkieJ01
August 7, 200718 yr Je kan ook als passagier in een auto bij iemand anders,Dat doe je door G te drukken!Om te weten is wie administrator in die server is typ je /admins of /admin dan stuur je een persoonlijk bericht naar hem met een bericht erin! niet elke server heeft zoon script dus dat is niet vanzelf sprekend..
August 7, 200718 yr Standaard toetsen in sa-mp: t = chatten g = als passagier instappen h = zoeklicht van politie-helicopter aan/uitdoen (als bestuurder) h = als passagier vanuit een auto schieten F1 = help F4 = Nieuw karakter kiezen na dood F5 = Laat data-getallen zien F6 = Chatten F7 = Chat in/uitschakelen F8 = Screenshot maken F9 = Death-window in/uitschakelen F10 = Laat data van alle spelers zien ` (onder esc) = verbergt wat je typt Shift = In een menu iets selecteren Enter = Teruggaan in een menu Tab = bekijk het id, score en ping van andere spelers Standaard commandos: /q = verlaat de server /save = slaat je huidige positie op /kill = vermoord jezelf (alleen voor sa-mp 0,1b) /pm <id> <bericht> = stuur een pm naar een speler naar keuze Edited August 7, 200718 yr by Sandra18[NL]
August 7, 200718 yr Tab=Score (lvl van kills of stunts) ip(om pb te sturen of geld te geven) Thnx, tab was ik idd vergeten. evenals het /pm commando Edited August 7, 200718 yr by Sandra18[NL]
August 7, 200718 yr Allemaal egt vet bedankt,Nu maar weer lkkr verdergaan met SAMP spele!!! No problemo, en veel plezier met sa-mp
heej,
mss wel en heel domme vraag maja stel m tog...
Hoe moet je typen bij SAMP??
(tis me 1ste X)
Alvast bedankt