Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749608 hallo ik heb iets heel stoms gedaan namelijk ik heb hem gesaved in madd dogs crib en nu heb ik geen ballen meer bij de basketbal velden weet iemand hoe ik die terug kan krijgen? ps: als dit topic geen zin heeft doe dan maar
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749610 hallo ik heb iets heel stoms gedaan namelijk ik heb hem gesaved in madd dogs crib en nu heb ik geen ballen meer bij de basketbal velden weet iemand hoe ik die terug kan krijgen? ps: als dit topic geen zin heeft doe dan maar Ik ben bang dat dit topic inderdaad weinig zin verder zal hebben, want helaas: Eenmaal gesaved bij Madd Dogg's Mansion betekent nooit meer basketballen. Tenminste, op die savegame waarop je hebt gesaved in het betreffende savehouse. De enige oplossingen die ik voor je heb zijn opnieuw beginnen of een savegame downloaden waarin je nog wél kunt basketballen. Of natuurlijk gewoonweg verdergaan zonder te basketballen: Zo'n belangrijk item in GTA is 't nou ook weer niet
hallo ik heb iets heel stoms gedaan namelijk ik heb hem gesaved in madd dogs crib en nu heb ik geen ballen meer bij de basketbal velden weet iemand hoe ik die terug kan krijgen?
ps: als dit topic geen zin heeft doe dan maar