Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749676 Weet iemand een programma waarmee je bewegende animaties in een filmpje kan zetten? Een voorbeeld van mastermovies, als ze de sims gaan naspelen: >>klik<< (tis ongeveer halverwege de film) Alvast Bedankt
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749680 Je kan ULEAD Gif Animator 5 proberen. Nu denk je vast van: het is een filmpje, geen gif. Maar als je een kleine scéne hebt en je opent het met ULEAD Gif animator, dan kan je zoiets wel maken. Let er wel op dat je niet een compleet filmpje van 3 minuten of dergelijke opent. Alleen een klein stukje ervan. Want gif animator opent de frames van het filmpje. 3 minuten is te lang en je hebt daardoor veel kans dat het vastloopt. Ulead Gif Animator kan je hier downloaden. Echter kan het nog makkelijker, maar daarvoor ken ik geen programma...
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749691 Maar wat voor animatie bedoel je dan. Ik ken het filmpje wel uit me hoofd maar wat bedoel je dan precies?
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749699 Als voorbeeld het stukje dat de kleding wordt uitgekozen: - Links in beeld zie je de man bewegen - Rechts zie je het 'menu' waar de kledingstukken worden gekozen Dat bedoel ik met een animatie over een andere film heen Bewerkt: 7 augustus 200717 jaren door Sandra18[NL]
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749701 Dat kan ook met Sony Vegas alleen dat vergt wat ervaring. Vertel anders wat je zelf van plan bent , misschien kan ik het voor je doen als het niet te veel werk is Want met zo'n gif ding kan nooit lekker gaan , is veel meer voor simpele animaties en niet dit soort shit. Bewerkt: 7 augustus 200717 jaren door Galiorix
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749710 Thnx, ik zal eerst wel eens sony vegas proberen
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749729 Ok , dit is een linkje naar een stel tutorials van mij , mocht je ze nog niet opgevallen zijn. klik!
Geplaatst: 8 augustus 200717 jaren comment_750222 Maar kan je het met flash dan ook weer exporteren als een normaal bestand als WMV?
Geplaatst: 8 augustus 200717 jaren comment_750393 lol kijk je ook mastermovies en baklap tv enzo dat is vet grappig
Geplaatst: 8 augustus 200717 jaren comment_750652 Maar kan je het met flash dan ook weer exporteren als een normaal bestand als WMV? Bijvoorbeeld en SWF is best wel normaal. Er zijn meer pc's die SWF afspelen dan WMV denk ik.
Geplaatst: 8 augustus 200717 jaren comment_750879 Ik heb een goed idee. Maak eerst die afbeelding. Pak een camera zet een hoed op. Zet je camera stil. doe dan je kleding en of je hoed ander s(Verander hem dus) en je krijgt hetzelfde effect (Nu moet je hem alleen nog synchroon laten lopen met dat balkje naast de persoon in beeld)
Geplaatst: 9 augustus 200717 jaren comment_751542 @Hierboven: Dat is het probleem niet Ze wil graag meerdere video's in één beeld zeg maar. Bijvoorbeeld bij een telefoon gesprek dat je 2 mensen in beeld heb die op verschillende plaatsen zijn.
Geplaatst: 9 augustus 200717 jaren comment_751550 @Hierboven: Dat is het probleem niet Ze wil graag meerdere video's in één beeld zeg maar. Bijvoorbeeld bij een telefoon gesprek dat je 2 mensen in beeld heb die op verschillende plaatsen zijn. Adobe Flash?
Geplaatst: 9 augustus 200717 jaren comment_751553 Weetje wat. Stuur een mail naar mastermovies en vraag het hun. Altijd te proberen
Geplaatst: 9 augustus 200717 jaren comment_751568 @ IFC3: Kan je met Flash film bestanden importeren?? Het is toch veel handiger met een video bewerk programma of neit dan. @Godfather: Ik weet al erg lang wat voor programma ze gebruiken: Adobe Premier. En mailen naar hun heeft ook geen zin want ze geven daar gewoon geen antwoord op. Je hebt meer kans als je het op hun forum vraagt.
Weet iemand een programma waarmee je bewegende animaties in een filmpje kan zetten?
Een voorbeeld van mastermovies, als ze de sims gaan naspelen:
>>klik<<
(tis ongeveer halverwege de film)
Alvast Bedankt