Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67498 ik wist niet waar ik het moest zetten dus dan maar hier bij dat gta 2 downloaden wat bedoelen ze met dat ZIP: daaar onderaan die lijst die je moet invullen wat moet je daar invullen
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67504 Het spel is ingepakt in een zip bestand zodat het kleiner is en dus sneller te downloaden is. Je kan een zip bestand uitpakken met Winrar maar Windows XP kan zelf ook zip bestanden uitpakken. en dat GTA2 is geen demo maar de volledige versie!! Helemaal gratis!
Geplaatst: 23 december 200420 jaren Auteur comment_67515 wat moet ik invullen bij zip als ik gta 2 wil downloaden
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67664 wat moet ik invullen bij zip als ik gta 2 wil downloaden dat hoe je niet in te vullen vul gewoon wat in 4 cijfers ofzo
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67773 downloaden wil niet maar als het bij iemands wel wil om aan te melden klik dan 1 keer op deze link: Klik hier dam gaat er een mail naar me toe en kabn ik ook downloaden
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67778 kan niemand dit niet ergens anders heen verplaatse bijv. naar het gta classic forum
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67825 kan niemand dit niet ergens anders heen verplaatse bijv. naar het gta classic forum de mods hebben er niks over gezegt dus het zal wel goed zijn, maar het is voor jou weer geen reden om te posten :lol: .
Geplaatst: 24 december 200420 jaren Auteur comment_68114 bij mij staat telkens kan pagina niet weergeven wie is het wel gelukt alsjeblieft zeg hoe????
Geplaatst: 24 december 200420 jaren comment_68156 Geduld hebbe, probeer het binnen enkele dagen nog eens, de server is nogal overbelast, heb er ook problemen mee...
Geplaatst: 24 december 200420 jaren comment_68339 kan niemand dit niet ergens anders heen verplaatse bijv. naar het gta classic forum de mods hebben er niks over gezegt dus het zal wel goed zijn, maar het is voor jou weer geen reden om te posten :lol: . waar slaat dat op het gaat over gta2 en niet over sa als iedereen vc maar bij mta zou posten zou je voor een topic van vc te zoeken eerst al subforums af moeten gaan (of de zoekfunctie) dus als dit bij gta 2 komt te staan is het veel overzichtelijker
ik wist niet waar ik het moest zetten dus dan maar hier
bij dat gta 2 downloaden wat bedoelen ze met dat ZIP:
daaar onderaan die lijst die je moet invullen wat moet je daar invullen