Jump to content

Featured Replies

comment_750111
hallo

ik wil in gta sa-mp meegaan met een maatje maar als ik in de auto stap slaat hij de andere uit welke toets is dat of hoe moet je dat doen

Alle bekende vragen omtrent SA: MP zijn in op een rijtje gezet in het topic SA: MP FAQ die je hier kunt vinden: *KLIK*. Zoals je daar ziet kun je iemand joinen in een voertuig door op G te drukken :)

O ja, dit hoort beter thuis in het subforum van SA: MP, dus als je dit hebt gelezen verplaats ik 't even...

• 2 months later...
comment_799471

Sorry dat ik zoon oude topic weer open maar ik snap het toch nog nien met de G toets enzo.

Ik wil dus heel graag dat ik met iemand anders meer rijd of iemand met mij, wil iemand dat even stap-voor-stap uitleggen.

X-boy

PS: heb op de link gekeken hoor ^_^

Edited by X-boy

comment_799476

Als je met iemand mee wilt rijden, moet je bij een passagierdeur gaan staan, mits de auto er één heeft, en dan op G drukken. Bij sommige auto's, bestelauto's(Enforcer, Burrito, Ambulance) moet je bij het achterwiel staan, naar de achterkant kijken en dan op G drukken. Als je gewoon voor de achterdeuren staat wil het meestal niet.

comment_799477
Sorry dat ik zoon oude topic weer open maar ik snap het toch nog nien met de G toets enzo.

Ik wil dus heel graag dat ik met iemand anders meer rijd of iemand met mij, wil iemand dat even stap-voor-stap uitleggen.

X-boy

PS: heb op de link gekeken hoor ^_^

als je bij iemand in de auto wil gaan zitten, hoef je alleen maar op G te drukken en dan stap je erbij in de auto, zo simpel is dat.

Greetz,

Black Force

EDIT: TE LAAT :duh:

Edited by Black Force

comment_799536
okay bedank, nu snap ik het :)

Maar hoe kan ik dan schieten ??

Door op H te drukken zal je uit het raam gaan hangen en kan je schieten. Dit kan alleen met bepaalde guns. (Uzi, tec9 etc.)

Veel plezier!

Boris H.

comment_800860
Okay, kan het niet testen want me computer is kapoet.

Als je computer kapot is, waarom zit je dan op de computer? ^_^

Maar kleine samenvatting:

G = Instappen bij iemand

H = Schieten

Richten? Ja dat kan, gewoon met de muis bewegen en het richtrondje beweegt wel mee

Als je wilt stoppen met de Drive-By ( Dat is schieten waarmee iemand anders rijd) Klik je op : F

Maar vaak spring je dan uit de wagen, dus ik moet er zelf ook even wat voor zoeken ;)

:cya: