Posted August 8, 200717 yr comment_750131 Kan iemand mijn helpen ik zoek de topic over hoe je kan upgraden van v1 naar v2
August 8, 200717 yr Author comment_750155 edit: heb je ook nog een andere topic??? Edited August 8, 200717 yr by dennis1204
August 8, 200717 yr comment_750204 edit: heb je ook nog een andere topic??? Volgens mij wordt er in dat topic enkel uitgelegd hoe je downgrade, maar niet hoe je upgrade. Volgens mij kun je niet helemaal upgraden naar V1, want ik meende dat je hier ook een '.exe' van V2 voor nodig hebt. Je kunt sowieso wel even deze patch installeren. Daarnaast 'installeer' je ook nog even twee bestanden voor V2, namelijk 'main.scm' en 'script.img'. Ik heb die even onder mijn bijlagen gedaan. Na het downloaden moet je ze even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Maak s.v.p. wel back-up's van je originele bestanden. Ik denk dat je nu nog niet volledig V2 hebt, maar je komt er nu wel dicht bij in de buurt.
Kan iemand mijn helpen ik zoek de topic over hoe je kan upgraden van v1 naar v2