March 28, 200422 yr Ik wil graag Vice City spelen met Multi Theft Auto maar dan komt er te staan ERROR: mta_dll.dll could not be located kan iemand mij helpen???
April 10, 200422 yr Volgens mij mist er een bestand, hoe dat komt weet ik niet. of het bestand staat in de verkeerde map
April 12, 200422 yr gewoon op mta server reset game patch klikken Nee niet altijd...als je daar opdrukt en dan weer op "Start Game" krijg je soms weer die error... Dan moet je MTA opnieuw installeren
Ik wil graag Vice City spelen met Multi Theft Auto maar dan komt er te staan ERROR: mta_dll.dll could not be located kan iemand mij helpen???