Jump to content
Geplaatst:
comment_750813

Wat vinden jullie van hem?

Ik vind sommige punten van hem best ver gaan maar het is wel zo dat er erg veel antisemitische dingen in de Koran staan.

Geert Wilders wil de koran verbieden. De partijleider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) noemt het heilige boek van moslims 'het islamitische Mein Kampf'.

Dat schrijft Wilders in een ingezonden brief in de Volkskrant. Hij vindt de koran een fascistisch boek dat oproept tot geweld.

Mein Kampf

'De koran is het Mein Kampf van de religie dat beoogt anderen te elimineren. Een boek dat niet-moslims ongelovige honden noemt,' schrijft Wilders.

'Het gebruik van de Koran in huiselijke kring en in de moskee moet worden bestraft,' aldus Wilders in zijn brief.

Lafheid

Hij zegt zich te schamen voor de lafheid van de Haagse politici. Hij laakt het 'ziekelijke streven naar een utopische gematigde islam.'

Een verbod op de koran is een duidelijk signaal aan islamisten die de koran als 'excuus en inspiratie' voor geweld gebruiken, meent het Kamerlid. 'Genoeg is genoeg,' stelt de PVV-voorman.

VVD

In april schreef een anonieme schrijver in het VVD-blad Liberaal Reveil ook al dat het verspreiden en bezitten van de Koran een ernstig misdrijf is. Het islamitische heilige boek roept herhaaldelijk op tot geweld tegen joden, aldus de schrijver.

Bron: http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/art...sp/artnr/162894

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 75.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_772637
zat verkeerd te kijken, ga maar uit van de 300-400 ofzow maari k zou het echt niet weten

:puh: Ik geloof dat er in heel Nederland niet veel meer dan 400 boerka's zullen zijn, weet je zeker dat er geen ''Loop-400-rondjes-in-één-dag-wedstrijd'' aan de gang was?

volgens mij is dat het probleem, je kan ze niet tellen omdat ze niet herkenbaar zijn ;)

O.K., je kunt vrouwen in boerka in principe enkel door postuur onderscheiden, maar het verschil tussen tien en vierhonderd lijkt me duidelijk.

Geplaatst:
comment_772639

nou in die buurt zal het eerder 400 zijn hoor...

het is dan ook wel een rampebeurt...

het gebeurt redelijk vaak dat Moslim mannen, niet geholpen willen worden door een vrouw in de winkel, dan moet me pa ze maar helpen :7

Of dat er gewoon geen nederlands gesproken en ze aan de deur "Turkish?" zeggen waarop natuurlijk nee geschud word en ze weglopen :7

Zulke buurten moeten ze dan ook gauw aangaan pakken want het loopt echt de hand uit :N

Geplaatst:
comment_772641
Als niemand het met je eens is, zou het dan niet heel goed mogelijk zijn dat jíj gewoon een beetje de weg kwijt bent in plaats van iedereen?

Dit soort uitspraken slaan nergens op vriend. Als jij met iemand de discussie wilt aangaan moet je dit soort reacties wel achterwege laten.

Geplaatst:
comment_772647

Dit vind je wel normaal? Beetje hypocriet...

Laat maar horen Piet-Herr. met je grote bek..
@ Moonbeam: En wat jij in je hoofd hebt zitten is ook niet al teveel soeps...

Aan persoonlijke aanvallen heb ik geen boodschap, behalve dan dat het een teken van zwakte is, aan onterechte verwijten en hypocrisie wel.

Bewerkt: door Piet-Herr

Geplaatst:
comment_772651
Als niemand het met je eens is, zou het dan niet heel goed mogelijk zijn dat jíj gewoon een beetje de weg kwijt bent in plaats van iedereen?

Dit soort uitspraken slaan nergens op vriend. Als jij met iemand de discussie wilt aangaan moet je dit soort reacties wel achterwege laten.

Een discussie is prima vriend, maar als iemand maar gaat schelden of geen antwoord geeft als hij in een hoekje gepraat is, in plaats van argumenten te geven ligt het probleem niet bij mij vanwege die bovenstaande quote. In alle hoogmoed vind ik zelfs dat ik nog een van de betere redenaars hier ben en heb dus niet heel veel boodschap hieraan.

Geplaatst:
comment_772654
In alle hoogmoed vind ik zelfs dat ik nog een van de betere redenaars hier ben en heb dus niet heel veel boodschap hieraan.

spijtig moet ik hieraan toegeven :7

Geplaatst:
comment_772655
het gebeurt redelijk vaak dat Moslim mannen, niet geholpen willen worden door een vrouw in de winkel, dan moet me pa ze maar helpen :7

Helaas dat er om sommige reden vrouwen niet als persoon worden gezien. Als dit bij mij vrouw zal gebeuren had ik deze mannen niet geholpen, ondanks dat ik er geld door misloop.

Of dat er gewoon geen nederlands gesproken en ze aan de deur "Turkish?" zeggen waarop natuurlijk nee geschud word en ze weglopen :7

Ja, dit is echt een stukje intergratie was mis is gegaan. Daarvoor is het belangrijk dat mensen de nederlandse taal leren als ze naar nederland komen.

Zulke buurten moeten ze dan ook gauw aangaan pakken want het loopt echt de hand uit :N

Absoluut :dans: Nederlanse taal verplicht leren. Mannen die vrouwen niet respecteren laten inzien dat vrouwen ook personen zijn.

Kortom een goed beleid gaan voeren.

Bewerkt: door Ewoud

Geplaatst:
comment_772661
Weet je toevallig ook hoe Hitler aan de macht was gekomen? Dat zou nu in principe ook mogelijk zijn, Duitsland had destijds net als wij nu een parlement en een coalitie, maar die had Hitler met een voorstel buiten werking gesteld.

Nikste voorstel..

Zodra hij de macht had heeft hij ze gedwongen af te treden!

Alleen de NSDAP Bleef over..

En ik kan niks meer zeggen dan: Hitler was een debiel! Een van de grooste op aarde..

En ik blijf het knap vinden dat jullie mensen als Clowntje_93 en mij meteen aanzien voor racisten.

Er staan maar twee soorten mensen op mijn lijstje die -op z'n minst - het land uitmoeten.

- Islamieten (top-prioriteit)

- Hood-negers (DUS NIET HET GEWONE SOORT!) (In da Hood *rap rap rap rap rap rap*:kots:) (En dan vind ik hun zo erg nog niet..)

Ben ik dan meteen Nazi? :?

Heb ik een hekel aan Joden? Oosterse mensen? (Chinesen/Indonesen/Jappaners etc.) Gewone Negers? Latino's?

Heb ik gezegt dat ik tegen de multiculturele samenleving ben??

NEE

Links verzint van alles om ervoor te zorgen dat (Centrum-)Rechts zich in een gebied gaat bevinden dat strafbaar is..

Ik denk dat het zelfs beter is voordat we de Islamieten uitroeien dat we beter eerst Links over de kling kunnen jagen... :@

Want jullie zijn bijna nog kwaadaardiger dan hun...

Geplaatst:
comment_772664
Nikste voorstel..

en hoe kwam hij aan die macht ?

En ik kan niks meer zeggen dan: Hitler was een debiel! Een van de grooste op aarde..

Dan deed hij het toch goed als debiel, zown beetje de hele wereld overnemen ....

ik was het niet met hem eens maar hij was toch wel deels geniaal...

En ik blijf het knap vinden dat jullie mensen als Clowntje_93 en mij meteen aanzien voor racisten.

Er staan maar twee soorten mensen op mijn lijstje die -op z'n minst - het land uitmoeten.

- Hood-negers (DUS NIET HET GEWONE SOORT!) (In da Hood *rap rap rap rap rap rap*:kots:) (En dan vind ik hun zo erg nog niet..)

nouw je discirmineert lichtjes dan :7

dat was door een andere opmerking (joden=eenras?)

Links verzint van alles om ervoor te zorgen dat (Centrum-)Rechts zich in een gebied gaat bevinden dat strafbaar is..

Ik denk dat het zelfs beter is voordat we de Islamieten uitroeien dat we beter eerst Links over de kling kunnen jagen... :@

vóórdat we de islamieten uitroeren?? :7

Bewerkt: door Plantebak

Geplaatst:
comment_772665
Nikste voorstel..

Nietes. :7

Ik vindt het meer logisch, eerlijk gezegd.

Waarom? Ik hou ook niet echt van Hood-Negers, maar daarom gun ik ze nog wel een bestaansrecht.

Niet per se, je komt wel als een racist over.

Je loopt echt weer van alles in een hokje te stoppen, zeg. Je gaat er gewoon van uit dat iedereen die niet vindt dat alle buitenlanders weg moeten een extreem-links figuur is, nou ik zal je eens iets geks vertellen. Ik ben hier nog één van de mensen die het constant voor de Islam opneemt en ik ben niet eens links, laat staan gelovig: Ik ben bereid vrij te denken en mensen en geloven te beoordelen op wie en wat ze zijn, want zo moeilijk is het niet. Geloof me, de wereld is een stuk mooier als je dat doet.

Geplaatst:
comment_772666
Weet je toevallig ook hoe Hitler aan de macht was gekomen? Dat zou nu in principe ook mogelijk zijn, Duitsland had destijds net als wij nu een parlement en een coalitie, maar die had Hitler met een voorstel buiten werking gesteld.

Nikste voorstel..

Heb ik een hekel aan Joden? Oosterse mensen? (Chinesen/Indonesen/Jappaners etc.) Gewone Negers? Latino's?

Heb ik gezegt dat ik tegen de multiculturele samenleving ben??

NEE

En heb je ook redenen waarom die mensen het land uit moeten? Omdat je niet zo van de "hood-neger" levenstijl houdt moeten ze maar oprotten? Ik houd ook niet van deze onzin van jou, vind ik dan dat jij op moet rotten?

Geplaatst:
comment_772668
Nikste voorstel..

Ik weet niet van wie jij geschiedenis hebt gehad, als al, maar dat is complete onzin. Hitler kwam met een voorstel dat hij voor een bepaalde periode alle macht zou krijgen zonder tussenkomst van het parlement. Dit omdat het zijn taak zou zijn om Duitsland weer op te lappen na de crisis en daarbij zou het parlement alleen maar in de weg staan. Dat was dus het voorstel met het verhaal erachter en raad eens? Het voorstel werd aangenomen! Toen had Hitler alle macht voor zichzelf en toen zijn al z'n politieke tegenstanders inderdaad vrij gauw uit de weg geruimd. Grappig feitje is trouwens dat links als enige tegen het voorstel was.

Racisme is mensen discrimineren op de grond van hun ras of komaf en dergelijke dingen die er niet toe doen. Dus ja, je bent een racist.

Voor het geval je mij in dit geval even representatief acht met heel links, dan verzint links helemaal niks. Links komt met feiten aan, met argumenten, links gaat netjes in discussie, maar links komt niet met onzin aanzetten waar niks van waar is, links scheert geen hele bevolkingsgroepen over één kam, links komt niet met persoonlijke aanvallen en links negeert niet alle argumenten waar de ander mee komt. Kijk eerst eens naar je eigen manier van 'discussiëren' voordat je andere mensen erop aanvalt zonder met argumenten te komen. Noem bijvoorbeeld eens iets wat ik heb verzonnen?

@hieronder: ik spreek puur uit mezelf, maar aangezien verrity vindt dat ik representatief ben voor heel links, kan ik het net zo goed zo zeggen. Ik heb niks tegen de partijen die jij noemt.

Bewerkt: door Piet-Herr

Geplaatst:
comment_772670
Voor het geval dat je mij in dit geval even representatief achtte met heel links, dan verzint links helemaal niks. Links komt met feiten aan, met argumenten, links gaat netjes in discussie, maar links komt niet met onzin aanzetten waar niks van waar is, links scheert geen hele bevolkingsgroepen over één kam, links komt niet met persoonlijke aanvallen en links negeert niet alle argumenten waar de ander mee komt. Kijk eerst eens naar je eigen manier van 'discussieëren' voordat je andere mensen erop aanvalt zonder met argumenten te komen. Noem bijvoorbeeld eens iets wat ik heb verzonnen?

Je hebt gelijk maar de "normale" rechtse partijen (VVD, CU) luisteren ook gewoon en hebben komen ook met goede argumentatie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.