Jump to content
Geplaatst:
comment_750813

Wat vinden jullie van hem?

Ik vind sommige punten van hem best ver gaan maar het is wel zo dat er erg veel antisemitische dingen in de Koran staan.

Geert Wilders wil de koran verbieden. De partijleider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) noemt het heilige boek van moslims 'het islamitische Mein Kampf'.

Dat schrijft Wilders in een ingezonden brief in de Volkskrant. Hij vindt de koran een fascistisch boek dat oproept tot geweld.

Mein Kampf

'De koran is het Mein Kampf van de religie dat beoogt anderen te elimineren. Een boek dat niet-moslims ongelovige honden noemt,' schrijft Wilders.

'Het gebruik van de Koran in huiselijke kring en in de moskee moet worden bestraft,' aldus Wilders in zijn brief.

Lafheid

Hij zegt zich te schamen voor de lafheid van de Haagse politici. Hij laakt het 'ziekelijke streven naar een utopische gematigde islam.'

Een verbod op de koran is een duidelijk signaal aan islamisten die de koran als 'excuus en inspiratie' voor geweld gebruiken, meent het Kamerlid. 'Genoeg is genoeg,' stelt de PVV-voorman.

VVD

In april schreef een anonieme schrijver in het VVD-blad Liberaal Reveil ook al dat het verspreiden en bezitten van de Koran een ernstig misdrijf is. Het islamitische heilige boek roept herhaaldelijk op tot geweld tegen joden, aldus de schrijver.

Bron: http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/art...sp/artnr/162894

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 75.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_773846
Ik snqap niet wat et probleem is met een boerka

willen jullie weten hoevaak ik een vrouw of ZOGENAAMDE man :duh: met een boerka heb gezien :

.....nnogg nooit.....

en ik ben zeker niet de enigste die er nogg nooit een heeft gezien

Heb jij echt nog nóóit een burka gezien? Kom je wel eens uit je huis dan?

Ik geloof dat ik het grotendeels met je eens ben, maar hier heb ik toch wat op aan te merken: Ikzelf heb 13 jaar in Leiden, wat één van de grootste steden en de op Amsterdam na de meest multiculturele stad van Nederland is, gewoont en kom nu nog meerdere keren per week daar en in omliggende plaatsen en ik kom ook nooit een vrouw in boerka tegen...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_773865
Ik snqap niet wat et probleem is met een boerka

willen jullie weten hoevaak ik een vrouw of ZOGENAAMDE man :duh: met een boerka heb gezien :

.....nnogg nooit.....

en ik ben zeker niet de enigste die er nogg nooit een heeft gezien

Heb jij echt nog nóóit een burka gezien? Kom je wel eens uit je huis dan?

Ik geloof dat ik het grotendeels met je eens ben, maar hier heb ik toch wat op aan te merken: Ikzelf heb 13 jaar in Leiden, wat één van de grootste steden en de op Amsterdam na de meest multiculturele stad van Nederland is, gewoont en kom nu nog meerdere keren per week daar en in omliggende plaatsen en ik kom ook nooit een vrouw in boerka tegen...

Ze lopen in Leiden niet zo vaak rond met boerka's oké heb je gelijk in maar multicultureel betekent niet moslims want er zijn helemaal niet zoveel moslims in Leiden ook negers, Aziaten et cetera. Plus het feit dat de moslima's hier erg geintegreerd zijn en ze gewoon met losse haren of minstens een hoofddoekje ronlopen.

Geplaatst:
comment_773883
Ze lopen in Leiden niet zo vaak rond met boerka's oké heb je gelijk in maar multicultureel betekent niet moslims want er zijn helemaal niet zoveel moslims in Leiden ook negers, Aziaten et cetera. Plus het feit dat de moslima's hier erg geintegreerd zijn en ze gewoon met losse haren of minstens een hoofddoekje ronlopen.

Multicultureel betekend van verschillende nationaliteiten, dat heeft inderdaad weinig met moslim zijn te maken, maar net zo min met negers en aziaten. Ik ken een Hollands meisje met blonde haren dat ook moslima is.

Geplaatst:
comment_773946

Ik schaam me echt kapot dat ik een Nederlander ben!!!

zeker als ik hier van de reacties lees van mensen die de ogen echt dicht hebben zitten!

Ik snap dat nou echt niet hoor.

je kunt ook te goed gelovig zijn hoor!

en natuurlijk kun je niet alle buitenlanders over 1 kam scheren, maar wat moet je dat als 9 van 10 wel een crimineel zijn.

sorry dat ik het zeg maar je kunt niet overal en met iedereen rekening houden!

het zou dus wel kunnen maar dan helpen we ons zelf na de klote!

hier hebben we/nederland zo voor gevochten in de 2e wereld oorlog!

en wat doen we nu, we geven ons gewoon over aan die moslims!

hier kan ik nou zo kwaad om worden, zijn hier nou al die mensen voor gestorven?

om ons vervlgens later gewoon over te geven!

misschien niet letterlijk maar daar komt het wel op neer!

stank voor dank!!!

wat een nederlanders zijn we tog ook!!!

ik zou zo gaan emigreren pffffff!!!! :duh:

Geplaatst:
comment_773956
Ik schaam me echt kapot dat ik een Nederlander ben!!!

zeker als ik hier van de reacties lees van mensen die de ogen echt dicht hebben zitten!

Ik snap dat nou echt niet hoor.

je kunt ook te goed gelovig zijn hoor!

en natuurlijk kun je niet alle buitenlanders over 1 kam scheren, maar wat moet je dat als 9 van 10 wel een crimineel zijn.

Dan ben je dus wél aan het generaliseren, je hoeft echt niet te proberen om dat te ontkennen. Verder zou je zelf gewoon eens met argumenten moeten komen in plaats van mensen die wél met argumenten komen ongefundeerd af te zeiken.

sorry dat ik het zeg maar je kunt niet overal en met iedereen rekening houden!

het zou dus wel kunnen maar dan helpen we ons zelf na de klote!

hier hebben we/nederland zo voor gevochten in de 2e wereld oorlog!

en wat doen we nu, we geven ons gewoon over aan die moslims!

hier kan ik nou zo kwaad om worden, zijn hier nou al die mensen voor gestorven?

om ons vervlgens later gewoon over te geven!

Mag ik vragen waar jij het smerige lef vandaan haalt om moslims met de nazi's te vergelijken?! Zeker nooit geschiedenis gehad? :7

Bewerkt: door Piet-Herr

Geplaatst:
comment_773970
waar ik het smerige lef vandaan haal?

oog om oog tand om tand!!!

als die moslims dat kunnen kan ik het ook!!!

hoe hard het ook is JA :duh:

'Die moslims' doen jou helemaal niks. Het zou helpen als je eens met argumenten zou komen in plaats van alleen maar racistische uitlatingen zonder enige onderbouwing. Je moet namelijk wel een paar hele goede argumenten kunnen opdreunen om een wereldgeloof met een miljard aanhangers zomaar af te zeiken, anders doe je zoiets niet.

Bewerkt: door Piet-Herr

Geplaatst:
comment_773979

laat ze dat maar in hun eigen land doen!!!

als ze hier komen moeten ze zich maar aanpassen.

als wij daar komen moeten wij ons ook aanpassen aan hun!

en wie zegt dat ze mij niks doen!

wat weet jij daar nou van!

dat ze jou niks doen kan ik snappen.meeloper!!! :@

Geplaatst:
comment_774006
laat ze dat maar in hun eigen land doen!!!

Laat ze wat precies maar in hun eigen land doen? Wees eens wat duidelijker als je wat zegt.

Ik vind niet dat je van mensen die uit een dergelijke andere cultuur komen kunt verwachten dat ze zich 100% aanpassen. Natuurlijk moeten mensen die hier komen goed Nederlands leren en natuurlijk moeten mensen zich netjes aan de wet houden, maar dat kost gewoon even tijd. Voor zover ik weet gebeurt bovenstaande ook gewoon, op enkele uitzonderingen na.

en wie zegt dat ze mij niks doen!

wat weet jij daar nou van!

'Ze' doen jou niks, omdat ik niet verwacht dat jij 1 miljard moslims over je heen hebt gekregen of wat dan ook. Zolang dat niet het geval is kún je op die grond niet de hele islam beledigen, omdat de hele islam jou niks heeft misdaan. Misschien heb je last gehad van hangjongeren, maar daar is niks buitenlands aan. Dat doen namelijk zowel autochtone als allochtone jongeren.

dat ze jou niks doen kan ik snappen.meeloper!!! :@

Het feit dat je, in plaats van met argumenten te komen, nu helemaal uit je slof schiet zegt genoeg over de hoeveelheid echte argumenten die jij tot je beschikking hebt. Ik gok hem op nul.

Geplaatst:
comment_774066
Voor zover ik weet gebeurt bovenstaande ook gewoon, op enkele uitzonderingen na.

nou het valt me wel op dat het Nederlands erg slecht is bij een grote groep moslims, ook meisjes uit mijn klas, die gewoon in nederland geboren zijn, kunnen eigenlijk voor geen meter nederlands... Ik vind ook dat de overheid hier wel wat aan mag doen... sommige doen het ook weer express (in mijn ogen achterlijk, je krijgt alleen maar mee vooroordelen zo maar goed) Zo hoor ik sommige gewoon "netjes" nederlands praten tegen bv ouderen maar als dan een vriend/vriendin belt praten ze ineens of ze geen nederlands meer kunnen :7

Geplaatst:
comment_774111

Ik vind niet dat je van mensen die uit een dergelijke andere cultuur komen kunt verwachten dat ze zich 100% aanpassen. Natuurlijk moeten mensen die hier komen goed Nederlands leren en natuurlijk moeten mensen zich netjes aan de wet houden, maar dat kost gewoon even tijd. Voor zover ik weet gebeurt bovenstaande ook gewoon, op enkele uitzonderingen na.

Dat kost even tijd? :? 30 jaar vindt ik ruim genoeg tijd hoor en nog steeds kan meer dan de helft geen Nederlands en is volgens hun de hoofdtaal gewoon Arabisch of iets wat daar op lijkt hoor.

waar ik het smerige lef vandaan haal?

oog om oog tand om tand!!!

als die moslims dat kunnen kan ik het ook!!!

hoe hard het ook is JA :duh:

'Die moslims' doen jou helemaal niks. Het zou helpen als je eens met argumenten zou komen in plaats van alleen maar racistische uitlatingen zonder enige onderbouwing. Je moet namelijk wel een paar hele goede argumenten kunnen opdreunen om een wereldgeloof met een miljard aanhangers zomaar af te zeiken, anders doe je zoiets niet.

Die doen niets? Zeg dat allemaal maar eens op straat en je ligt zo zwaargewond in het ziekenhuis!

Bewerkt: door -->nick<--

Geplaatst:
  • Auteur
comment_774135

Multicultureel betekend van verschillende nationaliteiten, dat heeft inderdaad weinig met moslim zijn te maken, maar net zo min met negers en aziaten. Ik ken een Hollands meisje met blonde haren dat ook moslima is.

Maar ze draagt toch geen burka? Dat bedoel ik dus. ^_^

Geplaatst:
comment_774271
Voor zover ik weet gebeurt bovenstaande ook gewoon, op enkele uitzonderingen na.

nou het valt me wel op dat het Nederlands erg slecht is bij een grote groep moslims, ook meisjes uit mijn klas, die gewoon in nederland geboren zijn, kunnen eigenlijk voor geen meter nederlands... Ik vind ook dat de overheid hier wel wat aan mag doen... sommige doen het ook weer express (in mijn ogen achterlijk, je krijgt alleen maar mee vooroordelen zo maar goed) Zo hoor ik sommige gewoon "netjes" nederlands praten tegen bv ouderen maar als dan een vriend/vriendin belt praten ze ineens of ze geen nederlands meer kunnen :7

Dat komt waarschijnlijk omdat er thuis nog de moedertaal gesproken wordt in plaats van alleen Nederlands bij veel allochtone gezinnen. Het valt mij echter bij de allochtonen die ik ken juist enorm mee hoe goed ze Nederlands hebben geleerd, op de basisschool zat ik bijvoorbeeld bij een Afghaan in de klas die pas vier jaar in Nederland woonde en echt vloeiend Nederlands sprak. Voor hun blijft Nederlands echter toch een vreemde taal, dus als ze met vrienden praten en ze allebei beter Arabisch kennen dan Nederlands, dan zou ik persoonlijk ook voor Arabisch kiezen. Het zou eigenlijk niet moeten, maar ik zou het wel doen.

Dat kost even tijd? :? 30 jaar vindt ik ruim genoeg tijd hoor en nog steeds kan meer dan de helft geen Nederlands en is volgens hun de hoofdtaal gewoon Arabisch of iets wat daar op lijkt hoor.

Haast alle allochtonen die al 30 jaar in Nederland wonen zijn dan ook prima ingeburgerd. Misschien dat ze onder elkaar Arabisch praten, maar dat betekent niet dat ze geen Nederlands kunnen.

Die doen niets? Zeg dat allemaal maar eens op straat en je ligt zo zwaargewond in het ziekenhuis!

Wat een argument! :klap:

Ik denk inderdaad ook dat ik gelynched wordt als ik op straat zeg dat 'de moslims' niets fout doen, het is namelijk een grove belediging om te zeggen dat mensen niets fout doen. Ja, dan kan ik het inderdaad wel schudden.

:7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.