Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_750813

Wat vinden jullie van hem?

Ik vind sommige punten van hem best ver gaan maar het is wel zo dat er erg veel antisemitische dingen in de Koran staan.

Geert Wilders wil de koran verbieden. De partijleider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) noemt het heilige boek van moslims 'het islamitische Mein Kampf'.

Dat schrijft Wilders in een ingezonden brief in de Volkskrant. Hij vindt de koran een fascistisch boek dat oproept tot geweld.

Mein Kampf

'De koran is het Mein Kampf van de religie dat beoogt anderen te elimineren. Een boek dat niet-moslims ongelovige honden noemt,' schrijft Wilders.

'Het gebruik van de Koran in huiselijke kring en in de moskee moet worden bestraft,' aldus Wilders in zijn brief.

Lafheid

Hij zegt zich te schamen voor de lafheid van de Haagse politici. Hij laakt het 'ziekelijke streven naar een utopische gematigde islam.'

Een verbod op de koran is een duidelijk signaal aan islamisten die de koran als 'excuus en inspiratie' voor geweld gebruiken, meent het Kamerlid. 'Genoeg is genoeg,' stelt de PVV-voorman.

VVD

In april schreef een anonieme schrijver in het VVD-blad Liberaal Reveil ook al dat het verspreiden en bezitten van de Koran een ernstig misdrijf is. Het islamitische heilige boek roept herhaaldelijk op tot geweld tegen joden, aldus de schrijver.

Bron: http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/art...sp/artnr/162894

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 76k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_774279
Ze lopen in Leiden niet zo vaak rond met boerka's oké heb je gelijk in maar multicultureel betekent niet moslims want er zijn helemaal niet zoveel moslims in Leiden ook negers, Aziaten et cetera. Plus het feit dat de moslima's hier erg geintegreerd zijn en ze gewoon met losse haren of minstens een hoofddoekje ronlopen.

Multicultureel betekend van verschillende nationaliteiten, dat heeft inderdaad weinig met moslim zijn te maken, maar net zo min met negers en aziaten. Ik ken een Hollands meisje met blonde haren dat ook moslima is.

Maar ze draagt toch geen burka? Dat bedoel ik dus. ^_^

..en dan zeg ik weer dat het aantal boerka's in Nederland ook wel weer meevalt. ^_^

Die doen niets? Zeg dat allemaal maar eens op straat en je ligt zo zwaargewond in het ziekenhuis!

Je bedoelt dat extreem rechtse types je dan in elkaar slaan neem ik aan? Het zou namelijk een beetje vreemd zijn als je hier staat te verkondigen dat moslims je het ziekenhuis in meppen omdat je het voor ze opneemt. :zz:

Geplaatst:
comment_774351

Als je voor moslims opneemt, dan zou ik maar oppassen. Net zoals als je voor neonazi's opneemt, dan moet je ook oppassen. En tegen Neonazi's moet je niet beginnen, dan lig je direct in het ziekenhuis.

Geplaatst:
comment_774464
Ze lopen in Leiden niet zo vaak rond met boerka's oké heb je gelijk in maar multicultureel betekent niet moslims want er zijn helemaal niet zoveel moslims in Leiden ook negers, Aziaten et cetera. Plus het feit dat de moslima's hier erg geintegreerd zijn en ze gewoon met losse haren of minstens een hoofddoekje ronlopen.

Multicultureel betekend van verschillende nationaliteiten, dat heeft inderdaad weinig met moslim zijn te maken, maar net zo min met negers en aziaten. Ik ken een Hollands meisje met blonde haren dat ook moslima is.

Maar ze draagt toch geen burka? Dat bedoel ik dus. ^_^

..en dan zeg ik weer dat het aantal boerka's in Nederland ook wel weer meevalt. ^_^

Die doen niets? Zeg dat allemaal maar eens op straat en je ligt zo zwaargewond in het ziekenhuis!

Je bedoelt dat extreem rechtse types je dan in elkaar slaan neem ik aan? Het zou namelijk een beetje vreemd zijn als je hier staat te verkondigen dat moslims je het ziekenhuis in meppen omdat je het voor ze opneemt. :zz:

ALs jij vindt dat Sjors12345 het voor de moslims opneemt dan neemt dan is dat wel heel raar.

En ik ken genoeg moslims die al hun hele leven in Nederland wonen net als hun ouder en grootouders maar Nederlands kunnen ze dus absoluut niet praten.

Geplaatst:
comment_774612

Ik ben het nu echt beu met die buitenlanders, vandaag hebben me Lacoste pet gepikt die 60 euro waard is. Als ik ze één keer zien, dan ga ik erop slaan. Als jullie me racist vind, doe gerust, ik heb één reden om racist te zijn, de meesten hier niet.

Geplaatst:
comment_774617
Ik ben het nu echt beu met die buitenlanders, vandaag hebben me Lacoste pet gepikt die 60 euro waard is. Als ik ze één keer zien, dan ga ik erop slaan. Als jullie me racist vind, doe gerust, ik heb één reden om racist te zijn, de meesten hier niet.

Ik ben het met je eens en ik heb ook zo mijn redenen.

Geplaatst:
comment_774619

Over het hangjongeren gebeuren en er problemen mee hebben... Dat gebeurt bij Nederlandse en allochtone jongeren, ik heb genoeg problemen gehad met beide 'soorten', en vaak zitten ze samen in een groep ook...

Sjors12345, jij moet niet zeuren over niet kunnen praten, want om zelf ook even wat groffer te praten... Jouw grammatica en spelling is bijna triester dan dat van de allochtonen waar jij het over hebt :duh:

Geplaatst:
comment_774620

Sorry maar hoe weet jij zo zeker dat buitenlanders jou pet hebben gestolen? :7

Geplaatst:
comment_774627

Wat voor domme vraag, als ik het mag zeggen. Ik draag altijd en overal me pet, 2 buitenlanders pakken het van me hoofd en gaan gaan lopen. Ik natuurlijk er achteraan, maar ze waren weg.

Geplaatst:
comment_774634

Als hier geen turken waren hadden we ook geen turkse bakker , en als hier geen marokanen waren hadden we ook geen marokaanse slager. Turks brood en marokaans vlees vind ik heerlijk! :eten: Laat ze maar lekker blijven hoor. :klap:

Geplaatst:
comment_774635

Wat voor domme vraag, als ik het mag zeggen. Ik draag altijd en overal me pet, 2 buitenlanders pakken het van me hoofd en gaan gaan lopen. Ik natuurlijk er achteraan, maar ze waren weg.

En hoe weet jij zeker dat het buitenlanders waren en geen nederlanders? :7

Geplaatst:
comment_774641

ALs jij vindt dat Sjors12345 het voor de moslims opneemt dan neemt dan is dat wel heel raar.

Moonbeam zegt helemaal nergens dat sjors123456789 het opneemt voor moslims, ik weet niet waar je die onzin vandaan tovert :? Lezen is ook nog steeds een vak apart.

Generaliseren kun je leren _O_

Sorry, maar heb je er nou echt geen idee van wat voor een onzin je nu weer loopt uit te kramen? Alsof alle buitenlanders er voor verantwoordelijk zijn dat jouw pet gestolen is, alsof alle buitenlanders gezamenlijk hebben afgesproken dat vandaag twee mensen met zwart haar jouw pet zouden stelen. Dat twee buitenlanders crimineel zijn betekent niet dat alle buitenlanders crimineel zijn, zo simpel is dat. Als het twee jongens met een bril jouw pet hadden gestolen, zou je dan iedereen gaan haten die een bril draagt?

Bewerkt: door Piet-Herr

Geplaatst:
comment_774645

Generaliseren kun je leren _O_

Sorry, maar heb je er nou echt geen idee van wat voor een onzin je nu weer loopt uit te kramen? Alsof alle buitenlanders er voor verantwoordelijk zijn dat jouw pet gestolen is, alsof alle buitenlanders gezamenlijk hebben afgesproken dat vandaag twee mensen met zwart haar jouw pet zouden stelen. Dat twee buitenlanders crimineel zijn betekent niet dat alle buitenlanders crimineel zijn, zo simpel is dat. Als het twee jongens met een bril jouw pet hadden gestolen, zou je dan iedereen gaan haten die een bril draagt?

Nee, maar als er heel wat zijn die dat doen zou ik ze wel gaan haten ja!

Geplaatst:
comment_774648

Goede opmerking Seva! :klap: Nu weet ik het zeker... Ik ben ook crimineel, want onze Nederlandse vrienden Willem Endstra, Holleeder, Sam Klepper etc. zijn dat ook, dus alle Nederlanders zijn criminelen.

:7

Je kan wel doodleuk zeggen dat als er veel buitenlanders zijn die misdaden plegen je ze kan gaan haten, maar realiseer je wel - ons eigen volk der Nederlanders waarschijnlijk net zo erg zijn, wie weet zelfs erger...

Geplaatst:
comment_774653
Goede opmerking Seva! :klap: Nu weet ik het zeker... Ik ben ook crimineel, want onze Nederlandse vrienden Willem Endstra, Holleeder, Sam Klepper etc. zijn dat ook, dus alle Nederlanders zijn criminelen.

:7

Je kan wel doodleuk zeggen dat als er veel buitenlanders zijn die misdaden plegen je ze kan gaan haten, maar realiseer je wel - ons eigen volk der Nederlanders waarschijnlijk net zo erg zijn, wie weet zelfs erger...

In elk volk bestaan er genoeg Criminelen maar van alle Allochtonen zijn er heel wat criminelen hier.

Geplaatst:
comment_774654

Hoe kan die 2 Nederlanders zijn, als ze werkelijk iets anders dan Nederlands aan het praten waren, geen Frans en Engels. Maar wie zei er dat ik alle buitenlanders haat, ik zeg alleen dat ik het beu ben. Jullie doen net alsof buitenlanders braaf thuis blijven en niets doen, dat is niet waar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.