Jump to content
Geplaatst:
comment_750813

Wat vinden jullie van hem?

Ik vind sommige punten van hem best ver gaan maar het is wel zo dat er erg veel antisemitische dingen in de Koran staan.

Geert Wilders wil de koran verbieden. De partijleider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) noemt het heilige boek van moslims 'het islamitische Mein Kampf'.

Dat schrijft Wilders in een ingezonden brief in de Volkskrant. Hij vindt de koran een fascistisch boek dat oproept tot geweld.

Mein Kampf

'De koran is het Mein Kampf van de religie dat beoogt anderen te elimineren. Een boek dat niet-moslims ongelovige honden noemt,' schrijft Wilders.

'Het gebruik van de Koran in huiselijke kring en in de moskee moet worden bestraft,' aldus Wilders in zijn brief.

Lafheid

Hij zegt zich te schamen voor de lafheid van de Haagse politici. Hij laakt het 'ziekelijke streven naar een utopische gematigde islam.'

Een verbod op de koran is een duidelijk signaal aan islamisten die de koran als 'excuus en inspiratie' voor geweld gebruiken, meent het Kamerlid. 'Genoeg is genoeg,' stelt de PVV-voorman.

VVD

In april schreef een anonieme schrijver in het VVD-blad Liberaal Reveil ook al dat het verspreiden en bezitten van de Koran een ernstig misdrijf is. Het islamitische heilige boek roept herhaaldelijk op tot geweld tegen joden, aldus de schrijver.

Bron: http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/art...sp/artnr/162894

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 75.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_750889
Gelijk heb je daar zeker. Overal zitten ze dus globaal kan je er al niet veel aan doen (Dat moeten de landen dus zelf doen)

het probleem is dat die landen het zelf niet kunnen oplossen (Irak, Afganistan "het zo genaamde Palestinia"ect) het is 1 grote puinhoop daar

Geplaatst:
comment_750892
Gelijk heb je daar zeker. Overal zitten ze dus globaal kan je er al niet veel aan doen (Dat moeten de landen dus zelf doen)

het probleem is dat die landen het zelf niet kunnen oplossen (Irak, Afganistan "het zo genaamde Palestinia"ect) het is 1 grote puinhoop daar

Ja al dat soort landen worden allemaal streng islamitische landen als er niet wordt ingrepen. Maar ook landen in Afrika zijn steeds gevaarlijker aan het worden. Denk maar aan Soedan en Tsjaad. :N

Geplaatst:
comment_750894

Ja al dat soort landen worden allemaal streng islamitische landen als er niet wordt ingrepen. Maar ook landen in Afrika zijn steeds gevaarlijker aan het worden. Denk maar aan Soedan en Tsjaad. :N

Afrika is over het algemeen 1 corrupt gebied al het geld dat daar heen gaat, gaat naar de regering die het voor zichzelf houden!

Geplaatst:
comment_750898
Afrika is over het algemeen 1 corrupt gebied al het geld dat daar heen gaat, gaat naar de regering die het voor zichzelf houden!

en wat denk je van die burgeroorlogen, veel geld komt ook bij de wapens terecht... ik heb liever dat een regering het krijgt dan dat er wapens worden gekocht waardoor er mensen worden afgeschoten...

EDIT : de rest lees ik morge wel ik ga maffe ;p

Bewerkt: door Plantebak

Geplaatst:
  • Auteur
comment_750900

Inderdaad terwijl er miljoenen Christelijke negers sterven door AIDS(omdat ze geen kapotjes van de paus mogen gebruiken) of afgeslacht worden door Moslims.

@ Plantebak: Maar die regering doet er ook niks anders mee dan massavernietegingswapens te kopen of nog grotere paleizen te laten bouwen.

EDIT2:

Maar ja ik ga ook maar es maffen.

Bewerkt: door Clowntje_93

Geplaatst:
comment_750902

Inderdaad terwijl er miljoenen Christelijke negers sterven door AIDS(omdat ze geen kapotjes van de paus mogen gebruiken) of afgeslacht worden door Moslims.

Klopt ik vindt het ook dom van de paus dat het niet mag. Kom op man er sterven heel veel mensen aan aids en dat is een condoom wel net zo veilig dan loop je in ieder geval een heel klein risico.

Geplaatst:
comment_750903

en wat denk je van die burgeroorlogen, veel geld komt ook bij de wapens terecht... ik heb liever dat een regering het krijgt dan dat er wapens worden gekocht waardoor er mensen worden afgeschoten...

EDIT : de rest lees ik morge wel ik ga maffe ;p

Het gaat dat naar de regering is vaak ook niet goed. De regeringen van Soedan en Tsjaad steunen juist de islam groepen. Je kan beter maar niet die kanten op gaan. In Soedan zijn sinds 2003 al meer dan 200.000 mensen gedood. :N

Geplaatst:
comment_751316

ik denk alleen dat het MIdden oosten een grotere bedrijging voor het westen vormt dan afrika.

mss dat wilders gewoon bang is voor de Islam, en daarom er veel aan wil doen

de koran verbieden zal zo 1-2-3 nie gaan denk ik.

de Islam vormt alleen een bedreiging vanuit het midden-oosten en een paar groeperingen in het westen, maar die worden goed in de gaten gehouden ^_^

pas als het echt uit de hand loopt zullen er zulke maatregelen komen, dnek ik

Geplaatst:
comment_751323
en een paar groeperingen in het westen, maar die worden goed in de gaten gehouden ^_^

ze vallen erg onvoorspelbaar aan en er valt weinig aan te doen, een paar aanslagen zijn tegengehouden maar ze allemaal oppakken lukt niet... daarbij komen nu ook nog de terroristentrainingen die geheim (das logisch) worden gehouden en is er geen id hoeveel terroristen er nou zijn in het Westen...

Geplaatst:
comment_751324

Het beste lijkt mij om gewoon alle geloven te verbieden. ^_^ Ze zijn allemaal zwaar achterhaald, tijden veranderen snellen maar geloven niet...

Overigens zijn er niet alleen terroristische moslimse groepen, maar er zijn ook groepen van een andere godsdiensten die het niet zo nouw nemen met de regels en wetten.

Geplaatst:
comment_751386

Ben zelf totaal geen voorstander van het volgen van het geloof. Geloof is maar iets waar veel mensen zich achter verschuilen. Geloof is de onderdrukking van de mens in de manier van leven.

Vele oorlogen draaien om geloof en daarnaast ook sommige bevolkingsgroepen die elkaar niet kunnen uitstaan.

Alleen het probleem van geloven is dat ze de komende de 100 jaar nog niet uitgeroeid zijn, omdat de kinderen van gelovigen niet ongelovig worden opgevoegd en daarom niet de werkelijkheid zien.

Geplaatst:
comment_751395

Geert Wilders is ziek in zijn hoofd , Balkende is een verstandig man. Daar moet hij een voorbeeld aan nemen. Ik ben tegen racisme , wij zijn degene die de moslims naar ons land haalde om hun het vuile werk in de fabrieken op te knappen. Dan verdienen hun ook een plaats in ons land. Sommige racisten hier boven weten geen eens waar ze over praten. Zulke figuren als Geert Wilders worden gauw afgeschoten , kijk maar naar Pim Fortuin en Theo van Gogh.

Bewerkt: door DenkaanHenk

Geplaatst:
  • Auteur
comment_751401
Geert Wilders is ziek in zijn hoofd , Balkende is een verstandig man. Daar moet hij een voorbeeld aan nemen. Ik ben tegen racisme , wij zijn degene die de moslims naar ons land haalde om hun het vuile werk in de fabrieken op te knappen. Dan verdienen hun ook een plaats in ons land. Sommige racisten hier boven weten geen eens waar ze over praten. Zulke figuren als Geert Wilders worden gauw afgeschoten , kijk maar naar Pim Fortuin en Theo van Gogh.

Ze waren eigenlijk bedoeld als "gastarbeiders" en moesten na een tijdje weer oprotten maar dat deden ze niet.

Geplaatst:
comment_751502

Ze waren eigenlijk bedoeld als "gastarbeiders" en moesten na een tijdje weer oprotten maar dat deden ze niet.

je kan ze ook niet verplichten om weg te gaan, bovendien is er nog steeds een grote instroom van buitenlanders, en daar wil Wilders iets aan doen.

en ik denk niet dat Wilders dezelfde fout maakt als im Fortuyn, hij beledigde de Islam maar liep onbeveiligd over straat. Wilders wordt beveiligd, en dat heeft hij er blijkbaar voor over (als hij op het strand ligt staan er 4 bodyguards bij em) ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.