Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_750813

Wat vinden jullie van hem?

Ik vind sommige punten van hem best ver gaan maar het is wel zo dat er erg veel antisemitische dingen in de Koran staan.

Geert Wilders wil de koran verbieden. De partijleider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) noemt het heilige boek van moslims 'het islamitische Mein Kampf'.

Dat schrijft Wilders in een ingezonden brief in de Volkskrant. Hij vindt de koran een fascistisch boek dat oproept tot geweld.

Mein Kampf

'De koran is het Mein Kampf van de religie dat beoogt anderen te elimineren. Een boek dat niet-moslims ongelovige honden noemt,' schrijft Wilders.

'Het gebruik van de Koran in huiselijke kring en in de moskee moet worden bestraft,' aldus Wilders in zijn brief.

Lafheid

Hij zegt zich te schamen voor de lafheid van de Haagse politici. Hij laakt het 'ziekelijke streven naar een utopische gematigde islam.'

Een verbod op de koran is een duidelijk signaal aan islamisten die de koran als 'excuus en inspiratie' voor geweld gebruiken, meent het Kamerlid. 'Genoeg is genoeg,' stelt de PVV-voorman.

VVD

In april schreef een anonieme schrijver in het VVD-blad Liberaal Reveil ook al dat het verspreiden en bezitten van de Koran een ernstig misdrijf is. Het islamitische heilige boek roept herhaaldelijk op tot geweld tegen joden, aldus de schrijver.

Bron: http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/art...sp/artnr/162894

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 76k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_795772
Quote van een té lange ''Parodie''

Sorry hoor, maar wat wil je hiermee zeggen? Ik snap je niet. Je maakt een parodie op zogenaamd de ''realiteit''? Zo is het helemaal niet, want ik hoor evengoed op het nieuws over een blanke dader van Nederlandse afkomt. Mijn mening is en blijft: Een evenharde, gelijke aanpak voor Allochtone/Autochtone misdadigers (tenzij de misdaden sterk afwijken...)

Geplaatst:
comment_795913
Hij heeft het nu over Burka's.

Hij bedoelt dat je er nu niet acter kunt komen wie het was omdat hun een burka om hadden.

Zouden deze verboden worden dan is er niets aan de hand :Y

Sowieso hebben criminelen een bivakmuts op dus herken je ze niet. Denk je dat een criminele vrouw een burka op zou doen? :7 Daar kan ze echt niet in vluchten, hoor. Veel te groot :puh:

Bewerkt: door Steel Dogg

Geplaatst:
comment_795926

hoe bedoel je het gaat bij verrity's 'parodie''om het geval dat ze zogenaamde daders een burka hebben

ik kan ook mijn tijd verspillen aan een parodie en elke keer het woord burka in jouw 'parodie' veranderen in bivakmuts

het komt dan op hetzelfde neer : De daders zijn niet te herkennen vanwegen hun bivakmuts.

En het kan toch net zo goed geen buitenlander zijn en een autochtoond die een burka kocht en vervolgens omdeed ?

Geplaatst:
comment_795971

Hij bedoelt dat je er nu niet acter kunt komen wie het was omdat hun een burka om hadden.

Sowieso hebben criminelen een bivakmuts op dus herken je ze niet. Denk je dat een criminele vrouw een burka op zou doen? :7 Daar kan ze echt niet in vluchten, hoor. Veel te groot :puh:

Maar hoe wil jij met een Bivak muts het zwembad inkomen?

Eerst afdoen en daarna pas op doen?

Dan konden ze je op camera's zien voor je dat ding op had. :Y

Geplaatst:
comment_795997

en hoe wil jij in een burka binnenkomen in een zwembad ??

dat gaat je dus niet lukken.

Geplaatst:
comment_796001

Ik snap dus totaal niet hoe je op zwembad opkomt. Wat bedoel je daarmee? :cab:

Geplaatst:
comment_796333
Zwembad? Kun je me a.u.b. uitleggen hoe jij in godsnaam op Zwembad komt? :puh:

Verrity zei: Gistermiddag op de Hobbemalaan in de Haagse Schilderswijk zijn 5 mensen vermoord vlak voor het zwembad.

3 van deze mensen waren Joods de andere 2 Cristen.

En toen dacht ik dat het in een zwembad gebeurde :puh:

Geplaatst:
comment_796827
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand in een burka een misdaad pleegde behalve bomaanslagen in Irak enzo.

ik heb het ook niet gehoord maar er zijn wat mensen hiet die denken dat ze ieder moment buiten een vrouw/man kunnen tegenkomen met een burka die terorist is :duh: dus niet !!!

Geplaatst:
comment_796834
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand in een burka een misdaad pleegde behalve bomaanslagen in Irak enzo.

Maar ook lang niet alle dingen komen op het nieuw of in de krant.

nee dingen als vandaag is er een man opgepakt

hij had een bom onder zijn burka

tuurlijk zou dat er niet in staan :duh:

Geplaatst:
comment_796848

Maar ook lang niet alle dingen komen op het nieuw of in de krant.

nee dingen als vandaag is er een man opgepakt

hij had een bom onder zijn burka

tuurlijk zou dat er niet in staan :duh:

Heb ik het over een bom dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.