Jump to content
Geplaatst:
comment_750813

Wat vinden jullie van hem?

Ik vind sommige punten van hem best ver gaan maar het is wel zo dat er erg veel antisemitische dingen in de Koran staan.

Geert Wilders wil de koran verbieden. De partijleider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) noemt het heilige boek van moslims 'het islamitische Mein Kampf'.

Dat schrijft Wilders in een ingezonden brief in de Volkskrant. Hij vindt de koran een fascistisch boek dat oproept tot geweld.

Mein Kampf

'De koran is het Mein Kampf van de religie dat beoogt anderen te elimineren. Een boek dat niet-moslims ongelovige honden noemt,' schrijft Wilders.

'Het gebruik van de Koran in huiselijke kring en in de moskee moet worden bestraft,' aldus Wilders in zijn brief.

Lafheid

Hij zegt zich te schamen voor de lafheid van de Haagse politici. Hij laakt het 'ziekelijke streven naar een utopische gematigde islam.'

Een verbod op de koran is een duidelijk signaal aan islamisten die de koran als 'excuus en inspiratie' voor geweld gebruiken, meent het Kamerlid. 'Genoeg is genoeg,' stelt de PVV-voorman.

VVD

In april schreef een anonieme schrijver in het VVD-blad Liberaal Reveil ook al dat het verspreiden en bezitten van de Koran een ernstig misdrijf is. Het islamitische heilige boek roept herhaaldelijk op tot geweld tegen joden, aldus de schrijver.

Bron: http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/art...sp/artnr/162894

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 75.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_905483

hij heeft ook wel gelijk, hij heeft alleen veel lef, en daar moet hij toch mee uitkijken. die krijgt nog wel een keer een aanslag op z'n dak door de leden van die al qaida

Geplaatst:
comment_905801
hij heeft ook wel gelijk, hij heeft alleen veel lef, en daar moet hij toch mee uitkijken. die krijgt nog wel een keer een aanslag op z'n dak door de leden van die al qaida

De harde kern van Clairy Polak schijnt ook geen kattepis te zijn.

Geplaatst:
comment_906448

Dit Effe Quoten

Fatah Al-Islam

Hezbollah

Hamas

PKK

Hezbollah vocht voor de vrijheid van libanon toen dat nog bezet was.

En Hamas vecht voor de vrijheid van Palestina(Of Israel).

Dus je hebt niet helemaal gelijk ;)

Geplaatst:
comment_906449
WILDERS WIL BOERKA VERBOD IN NEDERLAND

Bron/volledige versie

Een Kamermeerderheid van CDA, VVD, LPF, de Groep Wilders en de Groep Nawijn wil het dragen van een boerka in het openbaar verbieden. Maar wat is eigenlijk een boerka en waarom zo'n verbod?

Een Kamermeerderheid van CDA, VVD, LPF en de Groep Nawijn steunt een motie van de Groep Wilders waarin hij het kabinet verzoekt om het openbaar gebruik van de boerka in Nederland te verbieden.

Wilders vindt de boerka "vrouwonvriendelijk en eigenlijk middeleeuws. Dat vrouwen geheel onherkenbaar over straat gaan, is een belediging voor iedereen die gelooft in gelijke rechten."

Bovendien zou de boerka slecht zijn voor de integratie, en in verband met de onherkenbaarheid van mensen ook voor de veiligheid in Nederland.

Overigens laat een woordvoerder van de Groep Wilders weten dat de motie weliswaar van een verbod op boerka's spreekt, maar dat het zijn fractie erom gaat dat mensen op straat herkenbaar zijn en dat het dus voor de hand ligt dat het verbod ook geldt voor bijvoorbeeld de niqaab.

Wat vinden jullie hier nou van?

Tsja in hetzelfde bericht (even bij de bron kijken) staat ook al meteen dat een algemeen boerka verbod juridisch niet haalbaar is, discriminatie, vrijheid van godsdienst etc..

Daarnaast is een verbod op "hoofdbedekkende kleding" ook juridisch niet haalbaar want dan worden integraal helmen, sjaals etc ook verboden...

ik weet dat een boerka eigelijk al een wet overtreet,

der is een wet dat je in het openbaar je gezicht altijd zichbaar moet zijn

Geplaatst:
comment_907635

Ow dus als je een sjaal over je gezicht hebt van de kou dan mag het ineens wel. Wat hebbe sommige mensen tegen moslims laat ze met rust !! Ze doen jullie toch niks en als sommige dat doen en ze toevallig moslims zijn wat mischien de meerderheid is bij het geval van marokanen meot je niet iedereen over 1 kam scheren.

En om ff echt ontopic te zijn : ik vind geert wilders een rotzak achja als je naar zijn haar kijkt het is niet veel mooier dan hirziali's okselhaar.ik vind geert wilders een rotzak achja als je naar zijn haar kijkt het is niet veel mooier dan hirziali's okselhaar.[/font]

Bewerkt: door cesar

Geplaatst:
comment_907641
Ow dus als je een sjaal over je gezicht hebt van de kou dan mag het ineens wel. Wat hebbe sommige mensen tegen moslims laat ze met rust !! Ze doen jullie toch niks en als sommige dat doen en ze toevallig moslims zijn wat mischien de meerderheid is bij het geval van marokanen meot je niet iedereen over 1 kam scheren.

Hihi, wat ben jij een pauper. :D Over 1 kam scheren mag volgens jou niet? Wat doen de mensen momenteel in Afghanistan? Ik zal je een stille hint geven. Vuur en vlaggen.

En om ff echt ontopic te zijn : ik vind geert wilders een rotzak achja als je naar zijn haar kijkt het is niet veel mooier dan hirziali's okselhaar.

Laat eens een foto van jezelf zien.

Geplaatst:
comment_907792
WILDERS WIL BOERKA VERBOD IN NEDERLAND

Bron/volledige versie

Een Kamermeerderheid van CDA, VVD, LPF, de Groep Wilders en de Groep Nawijn wil het dragen van een boerka in het openbaar verbieden. Maar wat is eigenlijk een boerka en waarom zo'n verbod?

Een Kamermeerderheid van CDA, VVD, LPF en de Groep Nawijn steunt een motie van de Groep Wilders waarin hij het kabinet verzoekt om het openbaar gebruik van de boerka in Nederland te verbieden.

Wilders vindt de boerka "vrouwonvriendelijk en eigenlijk middeleeuws. Dat vrouwen geheel onherkenbaar over straat gaan, is een belediging voor iedereen die gelooft in gelijke rechten."

Bovendien zou de boerka slecht zijn voor de integratie, en in verband met de onherkenbaarheid van mensen ook voor de veiligheid in Nederland.

Overigens laat een woordvoerder van de Groep Wilders weten dat de motie weliswaar van een verbod op boerka's spreekt, maar dat het zijn fractie erom gaat dat mensen op straat herkenbaar zijn en dat het dus voor de hand ligt dat het verbod ook geldt voor bijvoorbeeld de niqaab.

Wat vinden jullie hier nou van?

Tsja in hetzelfde bericht (even bij de bron kijken) staat ook al meteen dat een algemeen boerka verbod juridisch niet haalbaar is, discriminatie, vrijheid van godsdienst etc..

Daarnaast is een verbod op "hoofdbedekkende kleding" ook juridisch niet haalbaar want dan worden integraal helmen, sjaals etc ook verboden...

ik weet dat een boerka eigelijk al een wet overtreet,

der is een wet dat je in het openbaar je gezicht altijd zichbaar moet zijn

Dat is onzin.. Volgens jou zijn integraal helmen en zoals eerder genoemd sjaalen (om je gezicht) of zelfs een hoge kraag verboden. Een boerka is niet verboden evenals alle andere gezichtsbedekkende kledij.

Geplaatst:
comment_909769

Ik heb die film niet gezien maar als ik die gevolgen zie. Volgens mij loopt straks een halve gare amsterdam/rotterdam/utrecht in met een bom in zijn nek en blaast zichzelf op in het spitsuur hierdoor.

Geplaatst:
comment_909798

Jow mensen, denk eens na! Je weet toch niet wat er komen gaat, wie weet is het wel een grote grap en komt hij op 1 april aanzetten! Of komt hij met een wel fatsoenlijke film. Ik denk dat we eens wat minder vooroordelen moeten hebben. Jullie niet?

Geplaatst:
comment_909858
Jow mensen, denk eens na! Je weet toch niet wat er komen gaat, wie weet is het wel een grote grap en komt hij op 1 april aanzetten! Of komt hij met een wel fatsoenlijke film. Ik denk dat we eens wat minder vooroordelen moeten hebben. Jullie niet?

De enige die vooroordelen hebben zijn de moslims denk ik zo :puh: Iets met vlaggen verbranden en aanslagen..

Geplaatst:
comment_910216
1 ding snap ik niet helemaal.

Ze zeggen altijd dat wij vooroordelen hebben over hun enz.

Maar wat doen hun nu bij die film dan?

Ze weten er niets over maar zeggen dat hij slecht is enz.

Het is een film tegen het moslimgeloof (of tenminste, dat zegt monsieur Wilders ervan), dus ik kan best begrijpen dat ze de film slecht vinden. Niet als slecht van kwaliteit, maar van doel of inhoud.

Geplaatst:
comment_910262

Hihi, wat ben jij een pauper. :D Over 1 kam scheren mag volgens jou niet? Wat doen de mensen momenteel in Afghanistan? Ik zal je een stille hint geven. Vuur en vlaggen.

En om ff echt ontopic te zijn : ik vind geert wilders een rotzak achja als je naar zijn haar kijkt het is niet veel mooier dan hirziali's okselhaar.

Laat eens een foto van jezelf zien.

Tjah dat is wel te verwachten, je gaat toch niet met iemand ruzie zoeken die een pistool bij zich heeft. Vertel me alleen wrm maakt ie een film over moslims waarom alleen wat is de reden wat hebben een paar moslims hem aan gedaan dat is dankzij die ene stome gap hij ons allemaal nu beledigt waar is het mis gegaan met hem. En het is wel duidelijk dat hij geen goeie jeugd heeft gehad. Maar ja ik haat wilders maar ik haat de nederlands niet !! Ik ken er zelfs een paar hele aardige. Ik werd ook gepest door een zwarte ik ga nu niet later een film maken waar zwarte in verbrand worden. Die man moet niet in de politiek zitten hij moet echt naar een psychiater al weet ik dat dat niet zal helpen !!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.