Jump to content
Geplaatst:
comment_750813

Wat vinden jullie van hem?

Ik vind sommige punten van hem best ver gaan maar het is wel zo dat er erg veel antisemitische dingen in de Koran staan.

Geert Wilders wil de koran verbieden. De partijleider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) noemt het heilige boek van moslims 'het islamitische Mein Kampf'.

Dat schrijft Wilders in een ingezonden brief in de Volkskrant. Hij vindt de koran een fascistisch boek dat oproept tot geweld.

Mein Kampf

'De koran is het Mein Kampf van de religie dat beoogt anderen te elimineren. Een boek dat niet-moslims ongelovige honden noemt,' schrijft Wilders.

'Het gebruik van de Koran in huiselijke kring en in de moskee moet worden bestraft,' aldus Wilders in zijn brief.

Lafheid

Hij zegt zich te schamen voor de lafheid van de Haagse politici. Hij laakt het 'ziekelijke streven naar een utopische gematigde islam.'

Een verbod op de koran is een duidelijk signaal aan islamisten die de koran als 'excuus en inspiratie' voor geweld gebruiken, meent het Kamerlid. 'Genoeg is genoeg,' stelt de PVV-voorman.

VVD

In april schreef een anonieme schrijver in het VVD-blad Liberaal Reveil ook al dat het verspreiden en bezitten van de Koran een ernstig misdrijf is. Het islamitische heilige boek roept herhaaldelijk op tot geweld tegen joden, aldus de schrijver.

Bron: http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/art...sp/artnr/162894

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 75.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_925428
Ik denk dat als een moslim Wilders vermoord hij het als eerste sterveling presteert uit de hel omhoog te klauteren om "Zie je wel!" te zeggen. Misschien kan hij beter onder de douche uitglijden als hij z'n haar probeert te kammen. :7
inderdaad.dit doet me denken aan wat ik gelezen heb van de jaren 60.rosa parks die werd aangehouden omdat ze in de bus niet wou opstaan voor een blank iemand.martin luther king(1929-1968)was het hier niet mee eens.

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
comment_925448

Dat was het ook, maar omdat heel veel mensen dat toen ook vonden zorgde het er ook voor dat de eerste echte protesten tegen de rassensegregatie op gang kwamen waardoor uiteindelijk iedereen voor de Amerikaanse wet gelijk werd. Rosa Parks wordt tegenwoordig als zo'n symbool voor het afschaffen van de rassenscheiding beschouwt dat haar lichaam, toen ze in 2005 overleed, in het capitool is opgebaard, normaal wordt dat alleen bij presidenten en een enkele oorlogsheld gedaan.

Geplaatst:
comment_927772

Ik hoop niet dat ze hem kapot schieten. Dan barst de hel los, weet ik zeker. Ik ben blij dat er iemand opstaat en niet bang is om dit probleem aan te kaarten, want het is een probleem hoor.

Geplaatst:
comment_929952

joh jullie moeten jullie nniks aan trekken van die klootzak(mijn mening) hij is gwn een aandacht trekkertje

hij houdt zijn publiciteit heel hoog door dit soort kwetsenden en anti-moslims te zeggen niks van aantrekken dus

ps:wilders je moet naar de kapper!!

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_940514

Hahaha deze laatste berichten zijn inspirerend dat er gelukkig toch nog mensen zijn die vinden dat wilders verkeerd bezig is. Van mij mag hij blijven leven, zijn leven is nu een groot hel hij moet in een huis onderduiken emt bodeyguards. Hij wilt allochtonen opsluiten kijk is wie er vast zit ?? Ik vraag me af waarom hij zijn eigen leven verpest ?

Geplaatst:
comment_944252

ach hij is gewoon iemand met een eigen mening. laat hem tog lekker zijn gang gaan we leven tenslotte in een vrij land.

hij mag mischien iets van een bepaalde bevolkingsgroep vinden, maar wij vinden dat niet zo dus dan moeten wij er ook geen aandacht aan besteden.

Geplaatst:
comment_945985
Hahaha deze laatste berichten zijn inspirerend dat er gelukkig toch nog mensen zijn die vinden dat wilders verkeerd bezig is. Van mij mag hij blijven leven, zijn leven is nu een groot hel hij moet in een huis onderduiken emt bodeyguards. Hij wilt allochtonen opsluiten kijk is wie er vast zit ?? Ik vraag me af waarom hij zijn eigen leven verpest ?

Ja en waarom is ie ondergedoken?? Omdat ie bedreigt wordt..

En waarom wordt ie bedreigt?? Omdat ie voor zijn mening uitkomt..

Dat is toch te gek voor woorden dat dat hier in Nederland niet meer kan!?

Geplaatst:
comment_946177

Het gaat er ook om hóe Wilders zijn mening uit. Ik kan best begrijpen dat bepaalde mensen daar boos om worden.

En trouwens, het maakt niet uit wát je denkt of wat je met je mening doet, maar er zullen zowiezo altijd mensen zijn die het er niet mee eens zijn, of er boos om kunnen worden.

Geplaatst:
comment_946341

Het gaat er ook om hóe Wilders zijn mening uit. Ik kan best begrijpen dat bepaalde mensen daar boos om worden.

En trouwens, het maakt niet uit wát je denkt of wat je met je mening doet, maar er zullen zowiezo altijd mensen zijn die het er niet mee eens zijn, of er boos om kunnen worden.

Ik vind ook dat ze boos mogen worden en best acties mogen ondernemen tegen hem, maar wel zonder geweld!

Het is toch te triest voor woorden dat hij moet onderduiken omdat hij anders vermoord wordt terwijl hij volgens de wet eigenlijk niets verkeerd doet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.