Geplaatst: 9 augustus 200717 jaren comment_751313 hier is hij dan het grote warrock topic hier kunnen jully al jully stats vraagen enz. posten en moge het leuk zijn voor meer info: Klik! mijn eerste vraag: hoe ga je een lvl omhoog?want ik heb bestwel veel gekild enz maar ik ben nogsteets lvl 1....
Geplaatst: 9 augustus 200717 jaren comment_751343 Dit hoort bij de FPS en TPS games En over je vraag; Gewoon door gaan tot je genoeg XP heb. Bewerkt: 9 augustus 200717 jaren door Galiorix
Geplaatst: 13 augustus 200717 jaren comment_753740 hier is hij dan het grote warrock topic hier kunnen jully al jully stats vraagen enz. posten en moge het leuk zijn voor meer info: Klik! mijn eerste vraag: hoe ga je een lvl omhoog?want ik heb bestwel veel gekild enz maar ik ben nogsteets lvl 1.... Dit topic bestaat al,in het FPS&TPS,maar nu het antwoord. Schiet vaak mensen dood,in eht begin is het moeilijk,maar dan kom je het gewend;) ik ben nu ook maar lvl.7 en ik speel het al 3 weken Bewerkt: 13 augustus 200717 jaren door sevaboy
hier is hij dan
het grote warrock topic hier kunnen jully al jully stats vraagen enz. posten en moge het leuk zijn 
voor meer info: Klik! mijn eerste vraag: hoe ga je een lvl omhoog?want ik heb bestwel veel gekild enz maar ik ben nogsteets lvl 1....