Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67753 he vraagje moet je die kart eerst onlocken of stat ie er altijd of zijn er bepaalde tijden ik heb wel een foto van een kart bij easter basin bij het tankstation maar hij staat er niet
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67758 ik vond de kart na een missie waar je een andere kart moest volgen maar weet niet meer welken en die staat aan die villa (die van at home in hills)
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67788 sorry maar welk villa bedoel je nou. die van madd dog rhymes??
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67802 er staat ook een kart op de top van zo'n berg in de desert daar waar je die missie moet doen met je rocketlaunsher om die heli te beschermen tegen andere daar kan je ook een kart vinden in een zo'n "huis" ik noem het meer een krot
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67805 er staat ook een kart op de top van zo'n berg in de desert daar waar je die missie moet doen met je rocketlaunsher om die heli te beschermen tegen andere daar kan je ook een kart vinden in een zo'n "huis" ik noem het meer een krot sorry dat ik 2x op oke gedrukt heb ging iets mis Bewerkt: 23 december 200420 jaren door Wesley
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67837 In de Desert heb ik al verschillende keren gezocht, maar ik kon echt geen krat op die heuvel vinden hoor..... :o .
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67885 Karts zijn pas na de missie Cut Throat Business (bijna einde verhaallijn) te vinden.
Geplaatst: 24 december 200420 jaren Auteur comment_68085 dan pas is er geen te vinden zonder al die missie`s wil er wel eens mee scheuren
Geplaatst: 24 december 200420 jaren comment_68100 er staat ook een kart op de top van zo'n berg in de desertdaar waar je die missie moet doen met je rocketlaunsher om die heli te beschermen tegen andere daar kan je ook een kart vinden in een zo'n "huis" ik noem het meer een krot die kart die is daar later als het goed is ook weg! :huh:
Geplaatst: 24 december 200420 jaren comment_68242 mischien heb je hier wat aan http://www.planetgrandtheftauto.com/image....maps/vehics.jpg er staan zat karts op
he vraagje moet je die kart eerst onlocken of stat ie er altijd of zijn er bepaalde tijden ik heb wel een foto van een kart bij easter basin bij het tankstation maar hij staat er niet