Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67772 Als je met een hydra vliegt kan je met L1 rakketen afvuren. En met het bolleke iets dat licht geeft. Maar wa is da precies? Weet iemand wat dat is?
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67774 Dat bolletje is eerst groen, als je hem op een ''target'' ( doelwit ) richt. Als je een tijdje erop kan blijven richten ( 5 a 7 sec. ofzo ) wordt hij rood, dit is het teken dat je moet vuren, je hebt nu doelzoekende raketten dus als je doelwit een bocht neemt gaat je raket er achteraan
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67776 dat is een zogenaamde flare, deze kun je gebruiken om de hittezoekende rakketten mee af te leiden
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67784 :o ..Oops, verkeerde uitgelegd kan gebeuren die afleiding is handig want ik van dat de hydra niet echt snel vliegt <_<
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67786 Niet snel vliegt? :o Snelste vliegtuig uit het spel volgens mij... Heb je de R3 pook wel naar voren gehouden als je op wilt stijgen? anders vlieg je idd ''langzaam'' en als een heli
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67795 Niet snel vliegt? :o Snelste vliegtuig uit het spel volgens mij... Heb je de R3 pook wel naar voren gehouden als je op wilt stijgen? anders vlieg je idd ''langzaam'' en als een heli nope dat heb ik idd niet gedaan ik stijg altyd recht op. thnx voor de tip
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67823 Bij mij doet rondje het maar heel zelfde, wat doe ik fout?
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67838 Bij mij doet rondje het maar heel zelfde, wat doe ik fout? ik vat hem ff niet :huh: . maar thx voor de tip dat je die flare kan gebruiken voor afleiding , ik dacht al wat is dat nou voor iets :rolleyes:, nu kan je dus zonder kapot te gaan over area 69 vliegen? :lol: .
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75974 Niet snel vliegt? :o Snelste vliegtuig uit het spel volgens mij... Heb je de R3 pook wel naar voren gehouden als je op wilt stijgen? anders vlieg je idd ''langzaam'' en als een heli hoe kan ik dan de hydra in normale vliemodus zetten zodat weer snel vliegt (dus niet meer snel) heb veel geprobeerd maar nix werkte
Geplaatst: 7 januari 200520 jaren comment_75977 Naar voren: vliegen naar achteren: opstijg/land modus ( de rechteranaloog stick )
Geplaatst: 8 januari 200520 jaren comment_76496 Naar voren: vliegennaar achteren: opstijg/land modus ( de rechteranaloog stick ) Idd maar eventjes inhouden ( je ziet dan dat je zicht ietsje veranderd ) greetz
Geplaatst: 8 januari 200520 jaren comment_76605 Het probleem is opgelot er kan wel slotje volgens mij voor dat iedereen offtopic gaat.
Als je met een hydra vliegt kan je met L1 rakketen afvuren. En met het bolleke
iets dat licht geeft. Maar wa is da precies? Weet iemand wat dat is?