Geplaatst: 10 augustus 200717 jaren comment_751768 dit word mijn niewe online portofolio. ik heb alles self getekent behalfe de jezus. wel heb ik voor het schaap en de boom een voorbeeld gebruikt. maar ik heb hem daarna zelf getekent.
Geplaatst: 10 augustus 200717 jaren comment_751782 Nice , ziet er netjes uit! KUTGW Trouwens , die Southpark Jezus is wel lagge Bewerkt: 10 augustus 200717 jaren door Galiorix
Geplaatst: 10 augustus 200717 jaren comment_751865 netjes =D ik vindt het idee met die bordjes wel leuk. ziet er eigenlijk ook best cartoony uit Grats,G
Geplaatst: 10 augustus 200717 jaren Auteur comment_752016 tnx.. ja t was ook de bedoeling om het cartoony te maaken. ik ga nu porobeeren om met een flash progama de schapen te laaten loopen en de wolken weg laten drijfen. aleen snap ik t progama niet echt meer. maar daar kom ik wel weer achter. btw wat is KUTGW ?? kwalitatief uitermate ... goed gewoon ?? >>> Door .Levi.: KUTGW = Keep Up The Good Work. <<< Bewerkt: 10 augustus 200717 jaren door .Levi.
dit word mijn niewe online portofolio.
ik heb alles self getekent behalfe de jezus. wel heb ik voor het schaap en de boom een voorbeeld gebruikt. maar ik heb hem daarna zelf getekent.