Jump to content
  • Reacties 53
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_791279

Bedankt voor je leuke rate, BigM. M'n naam staat linksonder. IK heb hem een beetje gecamoufleerd omdat ik niety echt een passend font kon vinden. En dat ik soms heel standaard ben, dat denk ik ook hoor. Ik probeer vaak verchillende dingen die nog erg simpel zijn maar dan mix ik die allemaal in één sig en hoop dat ik iets mooi's uitkom. Nog rates zijn welkom.

Geplaatst:
comment_791282
Bedankt voor je leuke rate, BigM. M'n naam staat linksonder. IK heb hem een beetje gecamoufleerd omdat ik niety echt een passend font kon vinden. En dat ik soms heel standaard ben, dat denk ik ook hoor. Ik probeer vaak verchillende dingen die nog erg simpel zijn maar dan mix ik die allemaal in één sig en hoop dat ik iets mooi's uitkom. Nog rates zijn welkom.

Mijn fout, Ik zie nu inderdaad na beter te kijken dat je naam er inderdaad instaat, Excusses voor dat, ^_^

Geplaatst:
comment_796227

Spiderman

spidermandt2.png

Na een erg lange tijd ben ik weer terug. Hopelijk hebben jullie me gemist ^_^ . Ik heb 2 dagen geleden gekeken naar Spiderman 3. Hij is zeker het kijken waard. Ik heb er dan ook maar een siggie rond gemaakt natuurlijk :D . Dit het resultaat. Rate er maar op los!

Erg mooi LoW! Het conrast tussen de 2 spidermans is erg goed. Verder heb je de juiste kleuren en effecten gebruikt. En dta maakt deze signature een knap uiterlijk.

90%

Geplaatst:
comment_796426

Young Buck

youngbuckue2.jpg

Wat zal ik zeggen, rate maar! ^_^

Tja wat zal ik er is van zeggen.. Als eerst vind ik de style die je heb gekozen er niet echt goed bij past. (Sorry als dit discriminerend is.) Als ik aan zwart denk. Denk ik gelijk een bling bling. En jou styl is een beetje dof. Wie weet iets met chrome ofzo ;) . Verder is de achtergrond wel heel erg mooi. Dit geld ook voor de tekst. De juiste kleuren heb je dus wel gebruikt. Maar wie weet zou je nog wat aan dat doffe styletje doen?

60%

Bewerkt: door Rullez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.