Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_752435

Dit is waarschijnlijk omdat de makers van de game (Rockstar) ervoor hebben gekozen om de game realistisch te maken. Dan zou het dus niet realistisch zijn als je opeens een ontzichtbare muur zou gaan plaatsen.

Daarom kun je zover doorvaren als je wilt, zonder dat je zo'n muur tegenkomt.

Geplaatst:
comment_752769

Toen ik San Andreas voor het eerst speelde

was ik zéér verbaasd dat er geen onzichtbare zijn.

In veel vaak oude spellen vond ik dat knap irritant, zoals bij

de Lego Racers.

Maar geluukig is dat niet bij San Andreas ^_^

Geplaatst:
comment_752916

hoi iedereen!!

ik vind op somige momenten die onzichtbare muren handig maar wel saai.

PS.toch is het soms wel lekker om een stuk eindeloos te varen 0_0

Geplaatst:
comment_753011
:cry: Wrom kan je maar een bepaalde hoogte de lucht invliegen? en niet harder vliegen dan 300km

Ik denk dat het in handling.cfg staat hoe snel de vliegtuig is.

Of anders in main.scm.

Geplaatst:
comment_753070
:cry: Wrom kan je maar een bepaalde hoogte de lucht invliegen? en niet harder vliegen dan 300km

Ik denk dat het in handling.cfg staat hoe snel de vliegtuig is.

Of anders in main.scm.

Handling niet ik had hydra op 1000km gezet maar ging niet harder dan 300km

Geplaatst:
comment_753074
Handling niet ik had hydra op 1000km gezet maar ging niet harder dan 300km

Volgens mij kun je die snelheden van een vliegtuig niet eens aanpassen, dit in tegenstelling tot de rest van de voertuigen overigens. Ik heb me namelijk eens laten weten dat de snelheden van de vliegtuigen hardcored in een bestand staan. Met andere woorden betekent dat, dat je er helaas niets aan de snelheid van een vliegtuig kunt veranderen (Correct me if I'm wrong..). Overigens meende ik ook dat elk vliegtuig, met uitzondering van de RC voertuigen, niet harder kunnen dan 200 km. Dit staat tevens in de 'handling.cfg' onder het kopje 'N'.

Geplaatst:
comment_753178

Hardcoded wil zeggen dat ze in de .EXE gecodeert zijn of in een ander bestand. De codeer taal die ze gebruikt hebben is zo lastig , dat bijna niemand daar iets mee kan. Behalve de mensen die voor Rockstar werken dan. Ook is er helaas geen manier om dit te omzeilen dus zal het niet mogelijk zijn.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_753307

Maar het is eigenlijk ook beter.

Stel je eens voor, je zet deze snelheid:

4096 km, dan knal je voor je het weet, tegen een onzichtbare boom of gebouw dat nog niet

geladen is :bonk:

Geplaatst:
comment_753496
Ja en je bent zo over San Andreas heen , binnen een paar seconden.En afremmen zal ook wel een kunst zijn ;)

Waarom zit dat eigenlijk hardcoded ? :Y

Het is niet hardcoded, het zit in de main.scm.

Dat heeft de Spaceeinstein uitgelegd, in de main.scm is een code

dat je niet sneller dan 300km gaat.

Dat stond in de readme van de Spaceeinstein's all in one mod.

Geplaatst:
comment_753588

kun je ergens een snelheidsmeter te zien krijgen dan?

die zie ik namelijk alleen bij de freight missies, en die gaat niet harder dan 50 MPU zonder te ontsporen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.