Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren comment_752537 Ik heb een mod hier gedownload met TXD Files die ik kan vervangen met IMG Tools. Dit zijn de TXD files: elegy3.txd elegy4.txd Maar!! ik heb al een gemodde auto op elegy staan ( een andere ) maar toch wil ik deze mod ook. wat moet ik dan doen?
Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren comment_752552 Ik heb een mod hier gedownload met TXD Files die ik kan vervangen met IMG Tools.Dit zijn de TXD files: elegy3.txd elegy4.txd Maar!! ik heb al een gemodde auto op elegy staan ( een andere ) maar toch wil ik deze mod ook. wat moet ik dan doen? De naam veranderen naar de auto die je wilt veranderen en dan gewoon replacen Greetz
Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren Auteur comment_752558 Ik heb een mod hier gedownload met TXD Files die ik kan vervangen met IMG Tools.Dit zijn de TXD files: elegy3.txd elegy4.txd Maar!! ik heb al een gemodde auto op elegy staan ( een andere ) maar toch wil ik deze mod ook. wat moet ik dan doen? De naam veranderen naar de auto die je wilt veranderen en dan gewoon replacen Greetz Dus de TXD files gewoon zo veranderen? blista3.txd blista4.txd
Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren comment_752760 Ik heb een mod hier gedownload met TXD Files die ik kan vervangen met IMG Tools.Dit zijn de TXD files: elegy3.txd elegy4.txd Maar!! ik heb al een gemodde auto op elegy staan ( een andere ) maar toch wil ik deze mod ook. wat moet ik dan doen? De naam veranderen naar de auto die je wilt veranderen en dan gewoon replacen Greetz Dus de TXD files gewoon zo veranderen? blista3.txd blista4.txd Ja dat wel, maar dan heb je alsnog de blistac.txd en blistac.dff nodig. Anders kan je het niet installeren en gaat het fout. Je moet dan ook de regels vervangen in: handling carmods.dat vehicles.ide carcols.
Ik heb een mod hier gedownload met TXD Files die ik kan vervangen met IMG Tools.
Dit zijn de TXD files:
elegy3.txd
elegy4.txd
Maar!!
ik heb al een gemodde auto op elegy staan ( een andere ) maar toch wil ik deze mod ook.
wat moet ik dan doen?