Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren comment_752540 ik heb een probleem bij de deluxe mod van Vice City: er zijn nergens voetgangers of voertuigen te bekennen (behalve geparkeerde auto's en zo nu en dan een bus bij een halte) Wie kan me helpen of heeft een idee wat er aan de hand is? Bewerkt: 11 augustus 200717 jaren door marnixynaitor
Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren comment_752580 Wat voor mod is het en wat voor bestanden heb je vervangen?
Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren Auteur comment_752630 Wat voor mod is het en wat voor bestanden heb je vervangen? volgens mij vervangt het bijna alles. en wat de mod doet: hij vervangt auto's voor echt bestaande auto's met echte namen eronder, er staan nieuwe gebouwen in vice city, er staan een paar stuntparken en somige auto's gaan sneller als eerst.
Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren comment_752646 Als ik de informatie die je nu geeft zie, zou het hier best eens om Killerkip's mod kunnen gaan. Als dit het geval is moet je jouw instellingen bij de GTAlimitajuster (ofzoiets) eens nakijken
Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren Auteur comment_752674 Als ik de informatie die je nu geeft zie, zou het hier best eens om Killerkip's mod kunnen gaan. Als dit het geval is moet je jouw instellingen bij de GTAlimitajuster (ofzoiets) eens nakijken ok alvast bedankt. maar weet je misschien ook wat dat moet zijn?
Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren comment_752732 Als ik de informatie die je nu geeft zie, zou het hier best eens om Killerkip's mod kunnen gaan. Als dit het geval is moet je jouw instellingen bij de GTAlimitajuster (ofzoiets) eens nakijken ok alvast bedankt. maar weet je misschien ook wat dat moet zijn? Je moet naar de Readme file gaan. En helemaal naar onder gaan daar staat het
Geplaatst: 12 augustus 200717 jaren comment_752841 Als ik de informatie die je nu geeft zie, zou het hier best eens om Killerkip's mod kunnen gaan. Als dit het geval is moet je jouw instellingen bij de GTAlimitajuster (ofzoiets) eens nakijken ok alvast bedankt. maar weet je misschien ook wat dat moet zijn? Als het inderdaad de mod van Killerkip is, moet je dit instellen: Streaming Memory: 96 Dummys: 3500 Buildings: 8500
Geplaatst: 12 augustus 200717 jaren Auteur comment_752915 Als ik de informatie die je nu geeft zie, zou het hier best eens om Killerkip's mod kunnen gaan. Als dit het geval is moet je jouw instellingen bij de GTAlimitajuster (ofzoiets) eens nakijken ok alvast bedankt. maar weet je misschien ook wat dat moet zijn? Als het inderdaad de mod van Killerkip is, moet je dit instellen: Streaming Memory: 96 Dummys: 3500 Buildings: 8500 echt bedankt joh!
ik heb een probleem bij de deluxe mod van Vice City: er zijn nergens voetgangers of voertuigen te bekennen (behalve geparkeerde auto's en zo nu en dan een bus bij een halte)
Wie kan me helpen of heeft een idee wat er aan de hand is?
Bewerkt: door marnixynaitor