Geplaatst: 12 augustus 200717 jaren comment_752837 Heee Ik wil al een tijdje eeen 360 kopen. maar toen ik op vakantie was zei een man tegen mij dat de 360 op het neiuws is geweest dat het je spellen sloopt. Ik had daar eerst iets over gehoord maar ik wil het graag weten. want dat heb ik neit egt bijgehouden. mij lijkt dat het de 360 het gewoon doet anders kopen zoveel mensen hem neit. en nog een vraagje : zitten alle kabels bij de 360 om gelijk te kunnen spelen ? van de 360 die 299 kost ?
Geplaatst: 15 september 200717 jaren comment_776247 Ofwel: Het is bekend dat de Xbox 360's die rond November 2006 gemaakt zijn, gewoon fouten hebben. Dat is nu opgelost door een andere soort chip uit te brengen. Er lopen nog steeds fanboy's rond op forums. Die proberen mensen te overtuigen geen Xbox 360 te nemen. Je moet het zelf kiezen, maar je moet sowieso nooit meteen luisteren. Denk na voordat je oordeelt. Kijk goed op internet, Xbox.com. Als je 100% zeker weet, dan moet je het doen
Geplaatst: 7 oktober 200717 jaren comment_792215 Kijk goed op internet, Xbox.com. Op Xbox staat natuurlijk dat de 360 de beste is en op PS staat dat de 3 de beste is. je moet op een paar gamesites kijken en daar kiezen.
Geplaatst: 7 oktober 200717 jaren comment_792599 Kijk goed op internet, Xbox.com. Op Xbox staat natuurlijk dat de 360 de beste is en op PS staat dat de 3 de beste is. je moet op een paar gamesites kijken en daar kiezen. Ik bedoel dan naar de spellen, wat ie allemaal in zich heeft, datzelfde bij de PS3 als je daar ook tussen twijfelt, dan kijk je op vergelijksites of onze goeie ouwe topic van White Gold. Uit met de discussie
Heee
Ik wil al een tijdje eeen 360 kopen.
maar toen ik op vakantie was zei een man tegen mij dat de 360 op het neiuws is geweest dat het je spellen sloopt.
Ik had daar eerst iets over gehoord maar ik wil het graag weten.
want dat heb ik neit egt bijgehouden.
mij lijkt dat het de 360 het gewoon doet anders kopen zoveel mensen hem neit.
en nog een vraagje : zitten alle kabels bij de 360 om gelijk te kunnen spelen ? van de 360 die 299 kost ?