Geplaatst: 12 augustus 200717 jaren comment_753136 zijn er eigenlijk ook bars of cafes aanwezig in libirty city stories ik zou dit graag willen weten
Geplaatst: 12 augustus 200717 jaren comment_753148 zijn er eigenlijk ook bars of cafes aanwezig in libirty city stories ik zou dit graag willen weten Voor zover ik weet zijn er geen gebouwen waar je daadwerkelijk in kunt, op de Ammu-Nation na dan. Je kunt bijvoorbeeld geen bar in om te poolen, of een restaurant in om te eten. Opties die je overigens wel hebt bij San Andreas, maar dat even terzijde. In Vice City Stories heb je wél de mogelijkheid om sommige winkels te bezoeken, maar ook deze optie heb je volgens mij niet in Liberty City Stories. Kledingwinkels zullen overigens ook niet aanwezig zijn, om van kleding te wisselen kun je namelijk terecht in je eigen save-house. In totaal krijg je 3 savehouses, die je overigens niet kunt kopen.
Geplaatst: 12 augustus 200717 jaren Auteur comment_753151 zijn er eigenlijk ook bars of cafes aanwezig in libirty city stories ik zou dit graag willen weten Voor zover ik weet zijn er geen gebouwen waar je daadwerkelijk in kunt, op de Ammu-Nation na dan. Je kunt bijvoorbeeld geen bar in om te poolen, of een restaurant in om te eten. Opties die je overigens wel hebt bij San Andreas, maar dat even terzijde. In Vice City Stories heb je wél de mogelijkheid om sommige winkels te bezoeken, maar ook deze optie heb je volgens mij niet in Liberty City Stories. Kledingwinkels zullen overigens ook niet aanwezig zijn, om van kleding te wisselen kun je namelijk terecht in je eigen save-house. In totaal krijg je 3 savehouses, die je overigens niet kunt kopen. oke bedankt
Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren comment_754137 zijn er eigenlijk ook bars of cafes aanwezig in libirty city stories ik zou dit graag willen weten Voor zover ik weet zijn er geen gebouwen waar je daadwerkelijk in kunt, op de Ammu-Nation na dan. Je kunt bijvoorbeeld geen bar in om te poolen, of een restaurant in om te eten. Opties die je overigens wel hebt bij San Andreas, maar dat even terzijde. In Vice City Stories heb je wél de mogelijkheid om sommige winkels te bezoeken, maar ook deze optie heb je volgens mij niet in Liberty City Stories. Kledingwinkels zullen overigens ook niet aanwezig zijn, om van kleding te wisselen kun je namelijk terecht in je eigen save-house. In totaal krijg je 3 savehouses, die je overigens niet kunt kopen. oke bedankt Ik vind het jammer dt er geen bars of cafe's zijn waar je in kunt. Ik zou er in gaan kloten ofzo, maarjah je kan er niet in
zijn er eigenlijk ook bars of cafes aanwezig in libirty city stories
ik zou dit graag willen weten