Geplaatst: 12 augustus 200717 jaren comment_753179 Ik krijg mijn savegames van Vice City niet meer geladen: er verschijnt steeds de melding : unhandled exception , waarna het spel vastloopt . Alles werkte vroeger nochtans perfect en ik heb geen bestanden gewijzigd. Waaraan kan dit liggen ?
Geplaatst: 12 augustus 200717 jaren comment_753190 - je hebt geen mods geïnstalleerd? - je hebt zelf niks aangepast? - je voldoet aan de systeemeisen? - je hebt nog genoeg plek/geheugen? - je voert niet teveel processen tegelijkertijd uit? Probeer anders eens GTA VC opnieuw te installeren. Je savegames blijven over het algemeen bewaard, want deze staan in Mijn Documenten en worden niet verwijderd tijdens een herinstallatie.
Geplaatst: 12 augustus 200717 jaren comment_753191 Ik krijg mijn savegames van Vice City niet meer geladen: er verschijnt steeds de melding : unhandled exception , waarna het spel vastloopt . Alles werkte vroeger nochtans perfect en ik heb geen bestanden gewijzigd. Waaraan kan dit liggen ? Deze meldingen krijg je meestal als er dingen zijn aangepast in de 'main.scm', een belangrijk bestand voor je savegames. Maar goed, je geeft zelf aan dat er nooit iets gewijzigd is, dus dat kan het probleem niet zijn. Heb je misschien iets gedaan met je savegames, want ook daar zou het aan kunnen liggen. Wat natuurlijk altijd een goede oplossing is, is een herinstallatie. Meestal verhelpt deze dergelijke fouten, dus het is zeker het proberen waard. Je savegames zullen gewoon blijven staan, maar je kunt er voor de zekerheid altijd een back-up van maken natuurlijk. Blijft het probleem zich voordoen, ook na de herinstallatie, dan kun je eens een systeemherstel proberen.
Geplaatst: 12 augustus 200717 jaren Auteur comment_753218 ja, het spel herinstalleren heeft inderdaad geholpen . Bedankt Bewerkt: 12 augustus 200717 jaren door Arne Bruylants
Ik krijg mijn savegames van Vice City niet meer geladen: er verschijnt steeds de melding : unhandled exception , waarna het spel vastloopt . Alles werkte vroeger nochtans perfect en ik heb geen bestanden gewijzigd. Waaraan kan dit liggen ?