Jump to content
Geplaatst:
comment_753416

Ja mensen, het nieuwe seizoen van Nederlands voetbal gaat volgende week weer van start en dit is het centrale discussiepunt over de Eredivisie.

En voor welk team zijn jullie?

Je kan kiezen uit:

Ajax

AZ

De Graafschap

Excelsior

Feyenoord

FC Groningen

sc Heerenveen

Heracles Almelo

NAC Breda

NEC

PSV

Roda JC

Sparta Rotterdam

FC Twente

FC Utrecht

Vitesse

VVV-Venlo

Willem II

En wie gaat er(volgens jou) winnen?

Zeg het allemaal maar!

Natuurlijk bespreken we hier ook alle wedstrijden die gespeeld werden.

De aankomende wedstrijden zijn:

sc Heerenveen - Willem II

NAC Breda - FC Groningen

AZ - VVV-Venlo

Excelsior - FC Twente

NEC - Roda JC

De Graafschap - Ajax

FC Utrecht - Feyenoord

Heracles Almelo - PSV

Sparta Rotterdam - Vitesse

Ik weet dat er al een topic over de Eredivisie Algemeen is, maar deze gaat alleen over dit seizoen. Dus geen reden om te sluiten.

• Reacties 420
  • Bezichtigingen 26k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_788182

Ik ben wel fan van Urzaiz. :7 El Tanque

Bewerkt: door NilsHolgersson

Geplaatst:
comment_788281

1 Ajax_________________6 5 1 0 16 24 - 7

2 Feyenoord____________6 5 0 1 15 15 - 5

3 PSV_________________6 4 2 0 14 13 - 1

serieus , zo hoor het gewoon en AZ die 11de staat zo hoort het , ^_^

Ajaxgewonnen met 6-1 , mag ook wel tegen VVV :cya:

Geplaatst:
comment_788317

Heerlijk dit. Ajax speelde 'heel slecht en slordig', maar ze drogen VVV wel even met 6-1 af, waar AZ met 4-0 won toen ze 'heel goed' speelde. Ik vind het prima dat iedereen kritiek heeft op Ajax, maar ze staan wel eerste in de eredivisie en tot nu toe doen ze het keurig in de Uefa Cup. En dat terwijl Sneijder net weg is, Davids is al lang geblesseerd, en voor de rest zijn er nog een stuk of 7 mensen geblesseerd (o.a Stam, Vermaelen, en daar komt Luque nu bij). Ze zeggen altijd dat topclubs dat op moeten vangen en dat het geen goed excuus is om te verliezen, maar ze winnen nota bene met 6-1. Belachelijk, al die kritiek..

Geplaatst:
comment_788340
Heerlijk dit. Ajax speelde 'heel slecht en slordig', maar ze drogen VVV wel even met 6-1 af, waar AZ met 4-0 won toen ze 'heel goed' speelde. Ik vind het prima dat iedereen kritiek heeft op Ajax, maar ze staan wel eerste in de eredivisie en tot nu toe doen ze het keurig in de Uefa Cup. En dat terwijl Sneijder net weg is, Davids is al lang geblesseerd, en voor de rest zijn er nog een stuk of 7 mensen geblesseerd (o.a Stam, Vermaelen, en daar komt Luque nu bij). Ze zeggen altijd dat topclubs dat op moeten vangen en dat het geen goed excuus is om te verliezen, maar ze winnen nota bene met 6-1. Belachelijk, al die kritiek..

Helemaal mee eens. :Y

ajax heeft nog aardig goed gespeeld en huntelaar heeft er maar 1 gemaakt en suarez helemaal geen, die 2 hebben nog aardig slecht gespeeld moet ik zeggen. :N

Geplaatst:
comment_788367

Helemaal mee eens. :Y

ajax heeft nog aardig goed gespeeld en huntelaar heeft er maar 1 gemaakt en suarez helemaal geen, die 2 hebben nog aardig slecht gespeeld moet ik zeggen. :N

Als je in de goeie positie staat maak je die doelpunten, en dat stonden ze ff niet vandaag. :D

Geplaatst:
comment_788479

Dat zeg je goed , het belangrijkste is gewoon dat we eerste staan.

Geplaatst:
comment_789173

Het is pas het begin van de competitie he, dat zegt nog niet zoveel. AZ kan nog best kampioen worden, en Ajax t/m PSV kunnen nog best 6de worden (niet erg logisch maar toch he).

Maar ik denk dat AZ dit seizoen de top 3 niet meer haalt, en Twente op de 6de positie ofzo. En de top3 wordt spannend dit jaar, Ajax zoekt nog naar vorm, Feijnoord meot nog een hecht team vormen en PSV rommelt af en toe wat aan :N

Ik ben benieuwd wat PSV vanavond doet. Ik vrees een dikke nederlaag :-(

Geplaatst:
comment_789233
Maar ik denk dat AZ dit seizoen de top 3 niet meer haalt,

Ik ben benieuwd wat PSV vanavond doet. Ik vrees een dikke nederlaag :-(

hopen dat AZ nog het linkerrijtje haalt :) , PSV heb ik vertrouwen in ;)

Geplaatst:
comment_790838

Hier de tussenstand van de Topscorers:

Speler ------------- Doelpunten

1. Huntelaar, Klaas-Jan --- 8

2. Suárez, Luis --- 6

3. De Groot, Donny --- 5

4. Den Ouden, Geert --- 5

5. Makaay, Roy --- 5

6. Nelisse, Robin --- 5

Geplaatst:
comment_790906
Hunterlaar heeft de helft van z'n doelpunten tegen De Graafschap gescoord..
Klopt...en dus? Tellen die soms niet? We zullen zien hoeveel PSV er tegen De Graafschap in weet te schieten...zal wel weer een lullige 1 - 0 of 2 - 0 worden. En ik ben benieuwd hoe lang 't duurt voordat een PSV-spits er 3 of meer in één wedstrijd weet te maken; Dat zie ik namelijk niet gauw gebeuren met deze spitsen.

Bewerkt: door NandroDavids

Geplaatst:
comment_791223

Boeiiuuh, als het erop aankomt maakt Huntelaar ze toch niet, echt belangrijke goals dan he. En PSV wordt toch elk jaar kampione dusja...WE WORDEN ALTIJD KAMPIOEN!! En wil jij trouwe zegge da PSV slechten spitsen heeft?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.