Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_753416

Ja mensen, het nieuwe seizoen van Nederlands voetbal gaat volgende week weer van start en dit is het centrale discussiepunt over de Eredivisie.

En voor welk team zijn jullie?

Je kan kiezen uit:

Ajax

AZ

De Graafschap

Excelsior

Feyenoord

FC Groningen

sc Heerenveen

Heracles Almelo

NAC Breda

NEC

PSV

Roda JC

Sparta Rotterdam

FC Twente

FC Utrecht

Vitesse

VVV-Venlo

Willem II

En wie gaat er(volgens jou) winnen?

Zeg het allemaal maar!

Natuurlijk bespreken we hier ook alle wedstrijden die gespeeld werden.

De aankomende wedstrijden zijn:

sc Heerenveen - Willem II

NAC Breda - FC Groningen

AZ - VVV-Venlo

Excelsior - FC Twente

NEC - Roda JC

De Graafschap - Ajax

FC Utrecht - Feyenoord

Heracles Almelo - PSV

Sparta Rotterdam - Vitesse

Ik weet dat er al een topic over de Eredivisie Algemeen is, maar deze gaat alleen over dit seizoen. Dus geen reden om te sluiten.

• Reacties 420
  • Bezichtigingen 26.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_892805

Ajax heeft een 6-2 overwinning geboekt tegen Sparta. Met rust stond Ajax er al goed voor, en in de tweede helft waren ze minder gemotiveerd om de score uit te breiden.

Willem II heeft verloren van PSV in Tilburg. Gemakkelijk was het allemaal niet, in een slechte wedstrijd. PSV probeerde, Willem II bikkelde zich erdoor. Daarmee creëerden ze wel kansjes, waar PSV ook niet veel produceerde. Laat in de wedstrijd kwam toch de 0-1, doordat Affelay de bal voorbij Aerts speelde, om daarna gretig naar de grond te gaan, waarna Simons de penalty feilloos binnenschoot.

Verdiend en mooi was het allemaal niet, maar ik denk dat de club die slechte wedstrijden ook wint de meeste kans maakt om kampioen te worden ^_^

Geplaatst:
comment_893710

Ajax gewonnen wat een mooie wedstrijd was met 6-2 ..

PSV gewonnen met een gelukje zoals altijd :),

Feyenoord gewonnen :),

Zo .. het rijtje dat we kennen hé ;)!

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_923302

Ik weet niet, maar Ajax wordt al jaren Lucky Ajax genoemd hoor...Maarja PSV word gewoon weer kampioen, we zijn de randstad echt voorbij gegaan, qua sfeer, tifo en zeker qua voetbal.

Bewerkt: door bierboer

Geplaatst:
comment_926211

Blijf lekker geloven , misschien komt dan je wens uit , Want Ajax gaat er dik langszij.

Hereveen - Ajax = 2-4 geworden

doelpuntenmakers van ajax:

Huntelaar

Huntelaar

Suarez

Perez :cya:

Geplaatst:
comment_928405

was een mooie wedstrijd tege heerenveen ^_^ Maar psv word jammer genoeg wel weer kampioen dit jaar als ik realistiesben :N Maar psv is niet echt in vorm de laatste tijd. Ik hoop dat het nog spanned word. ^_^

-------------------------------------------------

AFCA 4 LIVE

MOKUM

X

X

X

Geplaatst:
comment_929474
Die overwinning van Ajax was echt geflatteerd, voor hetzelfde geld had Heerenveen gewonnen.

Maar ajax wint ze wel.. :tu:

Wel leuk voor az dat ze weer een wedtsrijd wonnen:D

Bewerkt: door oostzaan

Geplaatst:
comment_930410
Die overwinning van Ajax was echt geflatteerd, voor hetzelfde geld had Heerenveen gewonnen.

Haha, en dat moet een "PSVer" zeggen .. Alsof die altijd overtuigend winnen?

Geplaatst:
comment_930419

Haha, en dat moet een "PSVer" zeggen .. Alsof die altijd overtuigend winnen?

Dat zegt hij helemaal niet. Hij doelt hierop dat een paar mensen de wedstrijd de lucht in prijzen, terwijl de stand niet zo veel zegt.

Overigens denk ik dat PSV wel twee van de drie laatste wedstrijden weet te winnnen.

Geplaatst:
comment_930887
Ik denk dat PSV 1e wordt, Ajax 2e en Feyenoord 3e.

Zelf ben ik voor FC-Utrecht. :cya:

speelt Kevin Vandenbergh eindelijk al wat volle matchen of nog altijd bankzitter?

Geplaatst:
comment_930890
Ik denk dat PSV 1e wordt, Ajax 2e en Feyenoord 3e.

Zelf ben ik voor FC-Utrecht. :cya:

speelt Kevin Vandenbergh eindelijk al wat volle matchen of nog altijd bankzitter?

hehe, bankzitter. Maar hij valt steeds vaker in. Maar hij is het geld lang niet waard. ik sanp niet hoe hij ooit in belgië topscorer is geworden.

Geplaatst:
comment_930898
Ik denk dat PSV 1e wordt, Ajax 2e en Feyenoord 3e.Zelf ben ik voor FC-Utrecht. :cya:
hehe, bankzitter. Maar hij valt steeds vaker in. Maar hij is het geld lang niet waard. ik sanp niet hoe hij ooit in belgië topscorer is geworden.
Misschien omdat hij daar wel in de basis stond en het vertrouwen kreeg van de trainer...tegenwoordig staat hij zelfs onder Rossini in de rangorde. Nou, als je door de trainer als een mindere spits wordt gezien dan Rossini krijgt je zelfvertrouwen ook wel een klap hoor. Volgens mij scoort René van Rijswijk nog vaker dan die mislukte vedette.
Geplaatst:
comment_930904
Ik denk dat PSV 1e wordt, Ajax 2e en Feyenoord 3e.Zelf ben ik voor FC-Utrecht. :cya:
Misschien omdat hij daar wel in de basis stond en het vertrouwen kreeg van de trainer...tegenwoordig staat hij zelfs onder Rossini in de rangorde. Nou, als je door de trainer als een mindere spits wordt gezien dan Rossini krijgt je zelfvertrouwen ook wel een klap hoor. Volgens mij scoort René van Rijswijk nog vaker dan die mislukte vedette.

Hij heeft vaak genoeg een kans gehad en die gewoon niet goed benut. Als het aan zijn zelfvertrouwen zou liggen, komt dat tog egt doordat hij nog niks heeft gepresteerd in utrecht, en dat is volledig zijn eigen fout.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.