Jump to content
Geplaatst:
comment_753416

Ja mensen, het nieuwe seizoen van Nederlands voetbal gaat volgende week weer van start en dit is het centrale discussiepunt over de Eredivisie.

En voor welk team zijn jullie?

Je kan kiezen uit:

Ajax

AZ

De Graafschap

Excelsior

Feyenoord

FC Groningen

sc Heerenveen

Heracles Almelo

NAC Breda

NEC

PSV

Roda JC

Sparta Rotterdam

FC Twente

FC Utrecht

Vitesse

VVV-Venlo

Willem II

En wie gaat er(volgens jou) winnen?

Zeg het allemaal maar!

Natuurlijk bespreken we hier ook alle wedstrijden die gespeeld werden.

De aankomende wedstrijden zijn:

sc Heerenveen - Willem II

NAC Breda - FC Groningen

AZ - VVV-Venlo

Excelsior - FC Twente

NEC - Roda JC

De Graafschap - Ajax

FC Utrecht - Feyenoord

Heracles Almelo - PSV

Sparta Rotterdam - Vitesse

Ik weet dat er al een topic over de Eredivisie Algemeen is, maar deze gaat alleen over dit seizoen. Dus geen reden om te sluiten.

• Reacties 420
  • Bezichtigingen 26k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_783950
Het is altijd de schuld van de scheids volgens die joden :7

Je hebt zeker wel gelijk. En dat was geen schwalbe van Farfan

geen schwalbe , laat me niet lachen :schater:

Geplaatst:
comment_784072

Geen andwoord. :dans: Ik denk dat het wel een schwalbes is... Al heb ik niet de opname's gezien

Voor de mensen thuis?,Ik wil jullie laten zien hoe duitsers voetballlen>Klik hier!

Edit:Ik zie somige dingen die niet mogen wilt een admin/mod kijken of het toegestaan mag worden?

Bewerkt: door gekkieJ01

Geplaatst:
comment_784210
Nee, in 020 maken ze nooit schwalbes dus jullie hebben uiteraard alle recht van spreken! :7

ik zeg niet dat wij dat niet doen , alleen ik vond deze wel erg. het had de beslissing gemaakt , en alsnog iedereen maakt schwalbes , en ik zeg niks meer , wij zijn toch eerste :D!

Geplaatst:
comment_784212

Tja voor hoe lang nog. PSV is de laatste 8/9 jaar toch echt heer en meester van het Nederlandse voetbal, en tegen wie was de laatste CL wedstrijd van Ajax? Iemand? :cya:

EINDHOVEN VOETBALHOOFDSTAD!!

Geplaatst:
comment_784216
'In een land van Hoeren en Kaas zijn de Boeren de baas!'

Kijken of jullie aan het eind van de seizoen ook nog juichen, Joden!

Wou je dit persoonlijk maken, Boerenlul?

Geplaatst:
comment_784219

Eerste de beste die nu nog 1 keer het woord Joden of het boerenlul gebruikt krijgt onmiddellijk 20% bijgeschreven. Praten over voetbal is prima, maar jullie zielige discussies vechten jullie maar lekker op een grasveld ergens uit en niet op het forum. Bovenstaande woorden zijn overigens willekeurig: spreek elkaar op de normale manier aan....

Geplaatst:
comment_784224

"ik moet zeggen dat vroeger voetbal veel leuker was , allemaal Nederlandse mensen in het elftal , nu is het echt veel minder , Ajax had nog wel wat Nederlands is nu ook minder , maar PSV is echt haast geen Nederlands meer , dat hun het nou met Geld moeten winnen , ja dat hun zaakie ..

eigenlijk kijk ik nooit naar de laatste keer wie kampioen is geworden , ik kijk meestal naar het totaal :Y

* zo Ajax heeft er best veel *

Geplaatst:
comment_784238
"ik moet zeggen dat vroeger voetbal veel leuker was , allemaal Nederlandse mensen in het elftal , nu is het echt veel minder , Ajax had nog wel wat Nederlands is nu ook minder , maar PSV is echt haast geen Nederlands meer , dat hun het nou met Geld moeten winnen , ja dat hun zaakie ..

eigenlijk kijk ik nooit naar de laatste keer wie kampioen is geworden , ik kijk meestal naar het totaal :Y

* zo Ajax heeft er best veel *

Nou nu hebben ze nog best veel Nederlanders hoor. Maar inderdaad kan PSV beter naar de Braziliaanse competitie gaan of zo.

Nederlanders bij Ajax:

Maarten Stekelenburg

John Heitinga

Jaap Stam

Urby Emanuelson

Hedwiges Maduro

Klaas Jan Huntelaar

Erik Heijblok

Edgar Davids

Robbert Schilder

Mitchell Donald

Gregory van der Wiel

Jeffrey Sarpong

Vurnon Anita

Dennis Gentenaar

Jurgen Colin

Bewerkt: door Clowntje_93

Geplaatst:
comment_784251

Precies , Ajax heeft behoorlijk wat Nederlanders , en dan bedoel ik ook echt heel wat vergeleken met de andere "topclubs"van Nederland. ^_^

Geplaatst:
comment_784260

Bij Feyenoord spreekt de voltallige selectie gewoon Nederlands.

(afgezien van de gehuurde Sahin en de nog te presenteren Chun-Soo)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.