Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
Posted

Ik heb San Andreas weer eens geinstalleerd op mijn PC, het probleem is dat ik niet meer weet waar ik Auto Aim moet aanzetten, want ik kan nu niet scrollen tussen mijn targets.

Kan iemand mij vertellen waar/hoe ik het weer aanzet?

Featured Replies

Ik heb San Andreas weer eens geinstalleerd op mijn PC, het probleem is dat ik niet meer weet waar ik Auto Aim moet aanzetten, want ik kan nu niet scrollen tussen mijn targets.

Kan iemand mij vertellen waar/hoe ik het weer aanzet?

Het gaat geloof ik alleen met joinpad (correct me if im wrong...)

Greetz :cya:

En trouwens welkom op het forum :dans:

Edited by Ninoke

• Author
En trouwens welkom op het forum :dans:

Bedankt voor dit warme welkom

Ik kan wel aimen met de rechtermuis en volgens mij kon ik destijds ook auto aimen met mijn muis :bonk:

Alleen met de PC instellingen zal het sowieso niet gaan, dit omdat de besturing op de PC eigenlijk al heel gemakkelijk is. Het is echter wel mogelijk om automatisch te richten, namelijk als je de instellingen op 'joypad' zet. Ga even naar 'options' > 'controller setup'. Bovenaan staat dan 'configuration: mouse + keys'. Verander deze door er één keer op te klikken, het zal als het goed is dan 'joypad' worden. Nadeel is wel dat je niet meer vrij met je muis kan richten, maar je hebt dan wel de mogelijkheid om automatisch te richten. Je richt gewoon op iemand en met je Muis Scroll switch je automatisch tussen je targets.

• Author

Blijft nu het gebruik van toetsenbord en muis wel mogelijk?

Want ik heb geen joypad

Ja, dit blijft gewoon mogelijk. Zoals -Matthijs- al zei, kun je niet meer vrij richten met je muis. Je kunt echter wel, door middel van de rechtermuisknop, automatisch op een doelwit richten. Met de 'scroll' kun je, zoals -Matthijs- al opmerkte, switches tussen verschillende doelwitten.

Het lopen gaat echter niet meer zo soepel als voorheen, aangezien je de camera niet meer vrij kunt besturen. Deze besturing is immers bedoeld voor een joypad, maar niet onbruikbaar voor een toetsenbord + muis.

koop bij bartsmit gewnon ff een joystick voor 12 euro heb ik ook werkt op usb en perfect het voelt gewoon als een ps2 controller

SORRY VAN RECLAME

ik vind toetsen boord en muis maar niks dat is mijn mening

Edited by osmgek11

Ja, dit blijft gewoon mogelijk. Zoals -Matthijs- al zei, kun je niet meer vrij richten met je muis. Je kunt echter wel, door middel van de rechtermuisknop, automatisch op een doelwit richten. Met de 'scroll' kun je, zoals -Matthijs- al opmerkte, switches tussen verschillende doelwitten.

Het lopen gaat echter niet meer zo soepel als voorheen, aangezien je de camera niet meer vrij kunt besturen. Deze besturing is immers bedoeld voor een joypad, maar niet onbruikbaar voor een toetsenbord + muis.

ik vind het zo beter =>net als Vice city