Geplaatst: 13 augustus 200717 jaren comment_753811 Hallo allemaal! Mijn eerste mod is af, hij wijzigt de BaseBallBat in SA naar een Bat met piekjes vanboven. Screen: Download: Download - RapidShare Download - Gtagames.nl Database Versie 1 Baseballbatmod + Niets Versie 1.1 Baseballbatmod + Aanpassing.txd file, HUD icoontje aangepast. Dit topic is open voor reacties:D Mvg Rivel Bewerkt: 15 augustus 200717 jaren door Rivel
Geplaatst: 13 augustus 200717 jaren comment_753845 WoW hijz it er echt stukken krachter uit. Ik zou heb niet graag in mijn gezicht willen hebben. Ga zo door zou ik zeggen.
Geplaatst: 13 augustus 200717 jaren comment_753849 Leuk idee, maar heb je die puntige dingetjes wel getextuurd? Zoja, dan zou ik toch even een andere texture nemen.
Geplaatst: 13 augustus 200717 jaren comment_753852 auch... mooi gemaakt. Misschien de puntjes ietsjes langer (en/of harder ) P.S niet schrikken als iedereen schreeuwend wegrend als je die laat zien
Geplaatst: 13 augustus 200717 jaren Auteur comment_753859 Oke. Di dingen zal ik later een andere txd geven, maar in TXD workshop hoe kan ik een nieuwe adden bij een andere .txd, ik opende nl. bat.txd maar hoe kan ik dan een gheel nieuwe pakken anders gaat ie altijd over de andere heen?;
Geplaatst: 13 augustus 200717 jaren comment_754020 Oke. Di dingen zal ik later een andere txd geven, maar in TXD workshop hoe kan ik een nieuwe adden bij een andere .txd, ik opende nl. bat.txd maar hoe kan ik dan een gheel nieuwe pakken anders gaat ie altijd over de andere heen?; Kun je dit even duidelijker omschrijven? Bewerkt: 15 augustus 200717 jaren door DaBeast
Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren comment_754061 Oke. Di dingen zal ik later een andere txd geven, maar in TXD workshop hoe kan ik een nieuwe adden bij een andere .txd, ik opende nl. bat.txd maar hoe kan ik dan een gheel nieuwe pakken anders gaat ie altijd over de andere heen?; Met de [insert] knop . Of je kijkt ergens even bij "Image", boven in bij de werkbalk, en dan klik je op "New". Maar je modje ziet er wel mooi uit! Moet je toevoegen bij de downloads
Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren comment_754068 Oke. Di dingen zal ik later een andere txd geven, maar in TXD workshop hoe kan ik een nieuwe adden bij een andere .txd, ik opende nl. bat.txd maar hoe kan ik dan een gheel nieuwe pakken anders gaat ie altijd over de andere heen?; Met de [insert] knop . Of je kijkt ergens even bij "Image", boven in bij de werkbalk, en dan klik je op "New". Maar je modje ziet er wel mooi uit! Moet je toevoegen bij de downloads Ik doe inderdaad ook altijd de [iNS] en dan kies ik 32 bitmap . Als je klaar bent moet je zorgen dat je je toegevoegde texture compressed. Dit kan heel makkelijk door in het menu 'compress all' te kiezen .
Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren Auteur comment_754071 Dankje. Ik zal zien of ik hem vandaag aanpas of volgende week ik vertrek nl. op vakantie. En hij staat ook in de Downloaddatabase: Download V1.1 nu uit! Deze versie wijzigt de HUD in het spel naar een HUD met een ander icoontje. Nl; een bad met piekjes aan.
Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759637 ik ben benieuwd of je daar mee een bal ver gaat slaan (volgens mij blijft ie dan hangen)
Geplaatst: 24 augustus 200717 jaren Auteur comment_761085 ik ben benieuwd of je daar mee een bal ver gaat slaan (volgens mij blijft ie dan hangen) Ik snap je niet. Wil je het wat meer uitleggen?
Geplaatst: 24 augustus 200717 jaren comment_761492 ik ben benieuwd of je daar mee een bal ver gaat slaan (volgens mij blijft ie dan hangen) Ik snap je niet. Wil je het wat meer uitleggen? hij zegt het gewoon om te lachen omdat het onmogelijk is om ermee te honkballen
Hallo allemaal!
Mijn eerste mod is af, hij wijzigt de BaseBallBat in SA naar een Bat met piekjes vanboven.
Screen:
Download:
Download - RapidShare
Download - Gtagames.nl Database
Versie 1 Baseballbatmod + Niets
Versie 1.1 Baseballbatmod + Aanpassing.txd file, HUD icoontje aangepast.
Dit topic is open voor reacties:D
Mvg
Rivel
Bewerkt: door Rivel