Jump to content
Geplaatst:
comment_753811

Hallo allemaal!

Mijn eerste mod is af, hij wijzigt de BaseBallBat in SA naar een Bat met piekjes vanboven.

Screen:

naamloosjv0.png

Download:

Download - RapidShare

Download - Gtagames.nl Database

Versie 1 Baseballbatmod + Niets

Versie 1.1 Baseballbatmod + Aanpassing.txd file, HUD icoontje aangepast.

Dit topic is open voor reacties:D

Mvg

Rivel

Bewerkt: door Rivel

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_753859

Oke. Di dingen zal ik later een andere txd geven, maar in TXD workshop hoe kan ik een nieuwe adden bij een andere .txd, ik opende nl. bat.txd maar hoe kan ik dan een gheel nieuwe pakken anders gaat ie altijd over de andere heen?;

Geplaatst:
comment_754020
Oke. Di dingen zal ik later een andere txd geven, maar in TXD workshop hoe kan ik een nieuwe adden bij een andere .txd, ik opende nl. bat.txd maar hoe kan ik dan een gheel nieuwe pakken anders gaat ie altijd over de andere heen?;

Kun je dit even duidelijker omschrijven?

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
comment_754061

Met de [insert] knop :).

Of je kijkt ergens even bij "Image", boven in bij de werkbalk, en dan klik je op "New".

Maar je modje ziet er wel mooi uit! Moet je toevoegen bij de downloads :)

Geplaatst:
comment_754068

Met de [insert] knop :).

Of je kijkt ergens even bij "Image", boven in bij de werkbalk, en dan klik je op "New".

Maar je modje ziet er wel mooi uit! Moet je toevoegen bij de downloads :)

Ik doe inderdaad ook altijd de [iNS] en dan kies ik 32 bitmap ;).

Als je klaar bent moet je zorgen dat je je toegevoegde texture compressed.

Dit kan heel makkelijk door in het menu 'compress all' te kiezen :puh:.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_754071

Dankje. Ik zal zien of ik hem vandaag aanpas of volgende week ik vertrek nl. op vakantie. En hij staat ook in de Downloaddatabase:

Download

V1.1 nu uit!

Deze versie wijzigt de HUD in het spel naar een HUD met een ander icoontje. Nl; een bad met piekjes aan.

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_761085
ik ben benieuwd of je daar mee een bal ver gaat slaan

(volgens mij blijft ie dan hangen)

Ik snap je niet. Wil je het wat meer uitleggen?

Geplaatst:
comment_761492
ik ben benieuwd of je daar mee een bal ver gaat slaan

(volgens mij blijft ie dan hangen)

Ik snap je niet. Wil je het wat meer uitleggen?

hij zegt het gewoon om te lachen omdat het onmogelijk is om ermee te honkballen ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.