Jump to content

San Andreas: Gang wars

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo jongens, geen gezeur om mods dit keer, maar een paar kleine vraagjes...

Ik zat net SA op de PS2 te spelen, en ik heb zojuist alle gang-territories in Los Santos veroverd, maar kreeg niks van een bonus ofzo.

Dus keek ik op mijn map, en tot mijn verbazing, zag ik helemaal linksboven in de hoek (Las Venturas/Havenstadje) een geel hok op de map, zoals de "spaanse" gang-territories ook aangegeven worden.

Punt is: kwartier lang rondgelopen: Geen enkele gangbanger te vinden.... RAAR!!

En ook nog iets, ik hoorde een gerucht, dat als je met een hydra 10 minuten richting de zon vliegt, crasht, en verdrinkt, en je weer bij het ziekenhuis komt, dat er in San Fiero ook gang-territories zijn????

Graag even antwoord, ik zit te wachten

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zat net SA op de PS2 te spelen, en ik heb zojuist alle gang-territories in Los Santos veroverd, maar kreeg niks van een bonus ofzo.

Dus keek ik op mijn map, en tot mijn verbazing, zag ik helemaal linksboven in de hoek (Las Venturas/Havenstadje) een geel hok op de map, zoals de "spaanse" gang-territories ook aangegeven worden.

En ook nog iets, ik hoorde een gerucht, dat als je met een hydra 10 minuten richting de zon vliegt, crasht, en verdrinkt, en je weer bij het ziekenhuis komt, dat er in San Fiero ook gang-territories zijn????

In Las Venturas horen sowieso al geen gebieden te zijn, dus misschien heb je de glitch eens uitgeprobeerd die ervoor zorgt dat de gebieden 'verschuiven'? Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan kan het best eens zo zijn dat je met een bug te maken hebt. Overigens lijkt het me sterk dat het een bug is, want dan ben je de eerste met het probleem. Een tip die ik meestal geef als er geen members rondlopen; kijk in voertuigen. Als ze niet lopen, dan zullen ze ongetwijfeld wel ergens rijden. Maak desnoods een mini-blokkade op de weg, en zorg ervoor dat je minimaal drie members weet te vinden. Voor de rest is het eigenlijk niet meer dan geduld hebben, en dat kan inderdaad soms lang duren. Mocht je overigens echt helemaal niets vinden, dan kan dat dus ook een bug zijn. Je zou eventueel iemand anders er naar kunnen laten kijken door middel van een savegame-aanvraag voor de PS2. :)

Je 'gerucht' kan ik gedeeltelijke bevestigen, want het is inderdaad zo. Enkel vraag ik me nog steeds af hoeveel de vliegtijd in totaal is. De één zegt tien minuten, vanuit een andere hoek hoor ik zelfs meerdere uren. Overigens hoef je niet perse te crashen. Het gaat eigenlijk enkel om het vliegen. Meestal laat men zich dood gaan, omdat ze geen zin hebben het stuk weer terug te vliegen. Mocht je het overigens zelf eens willen proberen; je (gekochte) save-houses worden rood als het werkt.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

geloof het of niet maar dit had ik ook

baar helemaal links in het hoekje

Het is alweer lang geleden dat ik hierover op het forum het één en ander heb gelezen. Wat ik mij kan herinneren is dat het gaat om de allereerste uitgave van SA voor de PS2, hierin zit een fout waardoor er een gebied van de Vagos in Bayside Marina komt. Voor de duidelijkheid heb ik het over Tierra Robada en niet over Las Venturas, dus even ten noorden van San Fierro aan de andere kant van de Gant Bridge. In latere versies, voor de XBOX en voor de PC is dit foutje gecorrigeerd door R*. Zoals ik al zei is het lang geleden dat dit voor het laatst de revu is gepasseerd dus als mijn informatie niet geheel klopt moet je mij maar verbeteren. In principe is dit gebied niet zo heel erg omdat er geen andere gebieden aan grenzen en je dus iig geen last hebt van die Vagos dat ze een ander gebied van jou aanvallen. Ik denk echter wel dat je dat gebied nodig hebt om 100% van de gebieden te krijgen. Tips om het te veroveren heb ik niet, maar ik verwacht wel dat je op een gegeven moment toch wel een paar leden van de Vagos zou moeten tegenkomen. Ik wens je veel succes :sigaar:

Edit: Controleer ook of er Vagos in auto's rondrijden, als er genoeg zijn (3 of 4) kan je deze ook doodschieten om een gang-war te starten.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Als ik nog wat aan mag vullen ^_^

Dat stukje in LV ( Las Venturas ) was d8 ik nog van de Beta versie. Want eerst had R* gepland dat de hele map vol met gangteritoris zat, maar toen hebben ze het er weer uitgehaald :Y ( het is niet 100% zeker maar ze denken van wel )

Maar ik d8 ik meld het even sorry :$

MVG gtaman122

Bewerkt: door gtaman122
Geplaatst:

De glitch die -Matthijs- had beschreven kan ook gebeuren tijdens de missies Freefall en Saint Mark's Bistro, aangezien je daar ook een eindje landafwaarts te vliegen.

Als je uren gaat vliegen, dan zul je hoogstwaarschijnlijk heel San Andreas in ganggebieden gehuld zien, maar, zoals in het geval van de bovengenoemde missies, als je maar even vliegt, dan krijg je er maar een of zo. De tijd die iervoor nodig is om deze glitch te laten werken is geheel onregelmatig; bij sommigen duurt het een half uurtje en bij sommigen moesten ze de ps2 de hele nacht aan laten staan (met de Shamal gaat dit het beste aangezien deze vanzelf vliegt na een tijdje). En dat hoeft niet per sé richting de zon, als je maar gewoon richting de zee vliegt.

Offtopic: is het iemand al eens opgevallen dat het interieur van de Shamal zes ramen heeft en de buitenkant maar 4? :bonk: En in het interieur ontbreekt de voorruit.

Geplaatst:
Offtopic: is het iemand al eens opgevallen dat het interieur van de Shamal zes ramen heeft en de buitenkant maar 4? :bonk: En in het interieur ontbreekt de voorruit.

Ja , dit staat vermeld op Wikigta.

Geplaatst:

Jah ik hb het ok gezien dt er ballas territories zijn in san fiero en bij de vaar school van die gele territories.

Ik zie ze wel eens lopen maar dan lopen ze alleen of met zijn 2e dus kan de territories niet veroveren. :ch:

het is wel heeel gemakkelijk om die mannen te verslaan, et is namelijk maar één 'wave' en de gangleden dragen enkel baseball knuppels!

(ik heb het overde vagosers in het havenstadje hé)

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...