hey ik heb laats mijn GTA San andreas spel van de PS2 op de pc gezet zodat ik met de PS2 TXD viewer textures van het spel kan halen en zien.
maar weet iemand misschien of er een soort IMG Tool voor PS2 textures bestaad? want de gewone IMG Tool kan die textures niet vervangen. en weet er misschien iemand waarmee ik de textures van de PS2 kan aanpassen want als ik die textures opsla ergens om ze te bewerken kan ik ze met geen enkel foto bewerk programma openen zelfs niet met paint of paint pro. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? met een programatje of zo?
hey ik heb laats mijn GTA San andreas spel van de PS2 op de pc gezet zodat ik met de PS2 TXD viewer textures van het spel kan halen en zien.
maar weet iemand misschien of er een soort IMG Tool voor PS2 textures bestaad? want de gewone IMG Tool kan die textures niet vervangen.
en weet er misschien iemand waarmee ik de textures van de PS2 kan aanpassen want als ik die textures opsla ergens om ze te bewerken kan ik ze met geen enkel foto bewerk programma openen zelfs niet met paint of paint pro. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? met een programatje of zo?