Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren comment_754534 ik wil graag men msn wachtwoord veranderen weet iemand hoe ik dat kan doen?? alvast bedankt, gr S()nny
Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren comment_754569 Ja dat kan alleen als je hotmail opent en inloggen bij instellingen of ff kijken gewoon via msn kan dit niet. maar ff vraagje wat heeft dit met gta te maken???
Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren comment_754577 Ja dat kan alleen als je hotmail opent en inloggen bij instellingen of ff kijken gewoon via msn kan dit niet. maar ff vraagje wat heeft dit met gta te maken??? GTAForum heeft 3/4 met GTA te maken,dit is overige. -Modding(1/2) -Communicatie -Overige zijn een deel voor gezelligheid,maar dit gaat oftopic!
Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren comment_754585 Ga naar hotmail.com, log-in, rechtsboven zie je ''Opties''. Klik daarop en druk op: Meer Opties. Bij ''Account Beheren'' staat: Je persoonlijke gegevens bekijken en bewerken. Druk daarop. En bij wachtwoord gegevens zie je: Wijzigen. Succes.
ik wil graag men msn wachtwoord veranderen weet iemand hoe
ik dat kan doen??
alvast bedankt,
gr S()nny