Jump to content

jetpack kan oneindig hoog zonder een cheat te gebruiken

Geplaatst:
comment_754709

Ik heb een manier gevonden hoe je met de jetpack oneindig hoog kan vliegen zonder een cheat of mod of wat anders te gebruiken.

het enige wat je nodig hebt is een jetpack en een wapen waarmee je kan schieten tijdens het vliegen met een jetpack.

als je met een jetpack op het hoogste punt zit tot waar je niet meer verder kunt moet je alleen maar met het wapen richten. maakt niet uit waar heen je richt daarna zul je wel iets trager dan normaal stijgen maar zolang je blijft richten met je wapen kun je ook stijgen met je jetpack. als dit niet werkt moet je er ook nog bij schieten dus zorg dat je genoeg kogels hebt. er zijn alleen 2 nadelen 1= dit is volgens mij niet mogelijk op de pc versie. ik heb het uitgeprobeerd.(misschien wel bij versie 1.0 want ik heb versie 2.0 en 2= je kunt alleen maar hoger hierdoor maar niet meer voor of achter uit. :cya:

Ik hoor graag als je dit zelf hebt uitgeprobeerd of het ook werkt bij jou en of het op de pc PS2 of Xbox was _O_

Featured Replies

Geplaatst:
comment_754730

Heb je dit trucje zelf verzonnen/ontdekt, of heb je het ergens anders vandaan? Hoe dan ook, bij mij heeft dit trucje in zowel de PC- als de PS2-versie geen effect.

Graag meer duidelijkheid hierover, dus..?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_754742

Je kunt dit alleen doen als je helemaal recht omhoog vliegt. je kunt ook proberen om terwijl je nog aan het stijgen bent in het stuk waar het nog kan om dan alvast te richten en evt te schieten. en het is beter dat je naar benden richt zodat de camera boven cj hangt dan kun je beter aan de grond zien dat je nog stijgt. want het gaat best langzaam. ik zal is kijken of ik er een filmpje van kan maken ik weet niet of het dan duidelijk genoeg is want dan moet ik van het tv schem filmen. en ja dit heb ik zelf ontdekt ik was met de jetpack aant klooie in liberty city proberen om daar met de jepack te vliegen. en toen kwam ik er toevallig achter. :cya:

Oja kan iemand mij uitleggen hoe ik een filmpje op deze topic kan zetten Bedankt :schater:

Bewerkt: door sjors12345

Geplaatst:
comment_754766
Je kunt dit alleen doen als je helemaal recht omhoog vliegt. je kunt ook proberen om terwijl je nog aan het stijgen bent in het stuk waar het nog kan om dan alvast te richten en evt te schieten. en het is beter dat je naar benden richt zodat de camera boven cj hangt dan kun je beter aan de grond zien dat je nog stijgt. want het gaat best langzaam. ik zal is kijken of ik er een filmpje van kan maken ik weet niet of het dan duidelijk genoeg is want dan moet ik van het tv schem filmen. en ja dit heb ik zelf ontdekt ik was met de jetpack aant klooie in liberty city proberen om daar met de jepack te vliegen. en toen kwam ik er toevallig achter. :cya:

Oja kan iemand mij uitleggen hoe ik een filmpje op deze topic kan zetten Bedankt :schater:

Je zet bijv. een link van Youtube erop.

Ga naar de pagina van jouw filmpje en kopieer de url. Post hier dan en zet dan in je post de url die je gekopieert heb en hij staat in je post.

Geplaatst:
comment_754793
Ik heb een manier gevonden hoe je met de jetpack oneindig hoog kan vliegen zonder een cheat of mod of wat anders te gebruiken.

het enige wat je nodig hebt is een jetpack en een wapen waarmee je kan schieten tijdens het vliegen met een jetpack.

als je met een jetpack op het hoogste punt zit tot waar je niet meer verder kunt moet je alleen maar met het wapen richten. maakt niet uit waar heen je richt daarna zul je wel iets trager dan normaal stijgen maar zolang je blijft richten met je wapen kun je ook stijgen met je jetpack. als dit niet werkt moet je er ook nog bij schieten dus zorg dat je genoeg kogels hebt. er zijn alleen 2 nadelen 1= dit is volgens mij niet mogelijk op de pc versie. ik heb het uitgeprobeerd.(misschien wel bij versie 1.0 want ik heb versie 2.0 en 2= je kunt alleen maar hoger hierdoor maar niet meer voor of achter uit. :cya:

Ik hoor graag als je dit zelf hebt uitgeprobeerd of het ook werkt bij jou en of het op de pc PS2 of Xbox was _O_

Ik ga meestal met multiplayer naar me eigen vliegveld en dn gaat met wie ik samen doe op een motor en ik met jetpack en als je dn gaat vliegen en je gaat snel vooruit dn kan die motor ok een paar seconden vliegen :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_755481

ik kan het fimpje niet op youtube krijgen hij geeft aan dat als ik hem erop heb gezet dat dit is gelukt.

maar ik kan mijn eigen filmpje nergen op youtube vinden hoe los ik dit op???

of is er nog een andere manier om het filmpje op deze topic te krijgen? _O_

Geplaatst:
comment_755483

Even geduld, het duurt altijd een paar uurtjes voordat het filmpje daadwerkelijk online te bekijken is. Wellicht dat je hem morgenochtend wel kunt vinden, desnoods via je eigen Youtube-account. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_755644

hier--> http://nl.youtube.com/watch?v=FIypCRqqHKM <--het filmpje.

in liberty city als je goed kijkt kun je zien dat je eerst moet richten en soms ook nog moet schieten dan ga je toch omhoog terwijl je eigelijk niet meer hoger kunt gaan. :cya:

Bewerkt: door sjors12345

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.