Geplaatst: 15 augustus 200717 jaren comment_755129 De titel zegt het al. Hoe moet ik de wieltjes van een straaljager inklappen, en hoe moet ik harder met een straaljager? Ik speel GTASA op de PC. Alvast bedankt.
Geplaatst: 15 augustus 200717 jaren comment_755130 Je kan de wieltjes inklappen door simpelweg op '2' op het toetsen bord te drukken. Je kan met de hydra op Numpad 8 drukken om harder te gaan. En Numpad 2 om ze weer normaal te doen. Veel succes ! Edit: Je moet wel Numpad 8/2 ingedrukt houden, anders gaat hij maar een stukje sneller en heeft het geen werking. Bewerkt: 15 augustus 200717 jaren door Bigstijn
Geplaatst: 15 augustus 200717 jaren Auteur comment_755178 Je kan de wieltjes inklappen door simpelweg op '2' op het toetsen bord te drukken. Je kan met de hydra op Numpad 8 drukken om harder te gaan. En Numpad 2 om ze weer normaal te doen. Veel succes !Edit: Je moet wel Numpad 8/2 ingedrukt houden, anders gaat hij maar een stukje sneller en heeft het geen werking. Oke heel erg bedankt;)
De titel zegt het al.
Hoe moet ik de wieltjes van een straaljager inklappen, en hoe moet ik harder met een straaljager?
Ik speel GTASA op de PC.
Alvast bedankt.