Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_755719 ik heb gister GTA San Andreas gekocht, maar hij loopt al bij de 1ste missie vast je ziet dan een zwartbeeld maar je hoort wel de stemmen en andere geluiden, je computer muis staat ook nog in het zwarte scherm echt raar, ik heb nog geen mods enzo gebruikt, wel heb ik GTA Multiplayer geistalleerd en gespeeld (daar doet hij het gewoon goed mee) weet iemand een oplossing voor dit (voor mij) Grote probleem
Geplaatst: 18 augustus 200717 jaren comment_756881 Op welke resolutie heb jij hem staan? Ik weet nu niet 123 waar je dat ookalweer moest instellen ik d8 bij: Optoins/Display options/Advanced en dan resolutie ofxo daar kan je het instellen bijv 600*400 ofzo zulke dingen. Mischien moet je daar een keer kijken Veel succes ermee MVG gtaman122
Geplaatst: 18 augustus 200717 jaren comment_756966 Ik gok dat SA Multiplayer én de normale versie niet helemaal samen gaat zeg maar. Het is óf het een óf het andere. Dus als je de storylijn wil spelen kan je de GTA San andreas map kopieren , en dan nog een keer instaleren. Succes! Greetz
ik heb gister GTA San Andreas gekocht, maar hij loopt al bij de 1ste missie vast
je ziet dan een zwartbeeld maar je hoort wel de stemmen en andere geluiden, je computer muis staat ook nog in het zwarte scherm
echt raar, ik heb nog geen mods enzo gebruikt, wel heb ik GTA Multiplayer geistalleerd en gespeeld (daar doet hij het gewoon goed mee)
weet iemand een oplossing voor dit (voor mij) Grote probleem