Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_755797 In San Fierro komt er soms een trein voorbij. Kan ik daarin rijden?
Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_755799 Nee, da's helaas niet mogelijk. je kan er wel opkomen, door erop te springen of via een jetpack.
Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_755802 Nee je kan helaas niet rijden in deze trams. Alleen als je haast hebt om ergens te komen dan is de tram baan wel heel erg handig, bijvoorbeeld bij City Slicking en bij de missie 555 WE TIP !
Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_755803 Ik zit nu maar nuteloos te gokken hoor maar als een een tram script voor samp gebruikt?
Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_755806 In San Fierro komt er soms een trein voorbij. Kan ik daarin rijden? Nee, daar kun je niet in rijden. Er bestaat wel waardoor je erin kan meereizen, deze is hier te downloaden. Je moet wel V1 van San Andreas hebben voor te modden! Hoe zie ik welke versie ik heb? V1= rechtsonder in het menu van San andreas staat niks. V1.1= rechtsonder in het menu staat v1.1. V2= rechtsonder in het menu staat V2. als je V2 hebt moet je deze patch downloaden voor te modden. Je moet ook IMG-tool hebben voor de mod te instaleren, deze is hier te downloaden. Hier is een handleiding voor de IMG-tool Bewerkt: 16 augustus 200717 jaren door ..::GhostRider::..
Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_755846 In San Fierro komt er soms een trein voorbij. Kan ik daarin rijden? Nee, daar kun je niet in rijden. Er bestaat wel waardoor je erin kan meereizen, deze is hier te downloaden. Je moet wel V1 van San Andreas hebben voor te modden! Hoe zie ik welke versie ik heb? V1= rechtsonder in het menu van San andreas staat niks. V1.1= rechtsonder in het menu staat v1.1. V2= rechtsonder in het menu staat V2. als je V2 hebt moet je deze patch downloaden voor te modden. Je moet ook IMG-tool hebben voor de mod te instaleren, deze is hier te downloaden. Hier is een handleiding voor de IMG-tool meereizen kan toch ook door op de tram te gaan staan, of is dat te simpel?
Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_755848 Ik zie dat je graag in de tram wil rijden, met deze mod kan je er mee rondrijden: Enterable Tram Mod. Het is wél moeilijk om er in te komen. Je hebt wel v1.00 nodig, zoals hierboven gemeld kan je zien hoe je V1.00 kan krijgen. En welke huidigge versie je hebt. Als je wil de mod wil instaleren heb je de Img tool 2.0 nodig. Hoe installeer ik een mod? 1) Open de img tool 2.0, en ga naar C/ Program Files/ Rockstar Games/ Gta San Andreas/ Gta san Andreas/ Models en op Gta3.img. 2) Edit> Find en typ in Tram.dff doe rechtermuisknop en klik op 'Delete' 3) Doe nu Commands> Add en ga naar de map waar de Enterable tram mod staat. Druk dan op Tram.Dff en klik op ok. 4) Doe nu weer Commands> Rebuild archive, dit duurt 1/2 minuten. Als hij klaar is staat als het goed is de mod in het spel. Edit: De mod van Ghostrider bevat slechts een instap mogelijkheid. De mod die ik weergeef is dat je er mee kan rijden. Bewerkt: 16 augustus 200717 jaren door Bigstijn
Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_755895 Bigstijn? wat is het verschil tussen jou mod en die van Ghostrider? Jou site doet het namelijk niet bij mij.
Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_756095 Ik zat wel eens een keer in de tram op xbox, tja ik knalde met een auto tussen de wagons in en kon er niet meer uit, ging ik eten en na het eten zat ik er nog.. Hoe ik het deed weet ik niet meer, maar was wel geinig.. Maar nee, je kan inderdaad niet zomaar instappen, maar als je een PC versie hebt van het spel moet je op gtainside.com kijken en daar kan je hem misschien wel vinden. (Goeie site voor skins, maps enzovoort..)
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756428 meereizen kan toch ook door op de tram te gaan staan, of is dat te simpel? Tuurlijk kan dat, maar het is best lastig om óp de trein te komen. Daar moet je sowieso al een jetpack voor hebben, of kunnen cheaten waardoor je hoger springt. Echt makkelijk zal het dus niet gaan, maar het is zeker wel mogelijk. @ hieronder: je spreekt jezelf tegen "Erop staan lukt best gemakkelijk." "Dit kost toch wel wat moeite"
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756529 Erop staan lukt best gemakkelijk. Als een tram een heuvel op komt rijden, moet je bovenaan gaan staan en gebruik maken van het hoogteverschil tussen jou en de tram. Je kunt er zo opspringen. Het is wel een kwestie van goede timing. Je kan ook een Ambulance nemen en deze naast de rails zetten. Wel rekening houden met de breedte van de tram. Op de Ambulance klimmen/ springen en dan wanneer de tram langskomt ook overspringen. Ook dit heeft te maken met een goede timing, aangezien te tram best snel beweegt. Dit kost toch wel wat moeite en daarom ben ik van mening dat het vervoer dat de tram biedt de moeite niet waard is; met de auto/motor ben je sneller.
In San Fierro komt er soms een trein voorbij. Kan ik daarin rijden?